vegham Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg siktet til at du allerede kjører 16,8v med 4cellers lipo batteri, i praksis. Som du sier: så synker spenningen, men er det tatt med i beregningen til esc. Jeg snakket om lipo tidligere, ikke nimh. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Klarte endelig å ta meg en skikkelig flytur med mitt Cessna 400 EP! Takket være den nye senderen min, Futaba 7C, helt utrolig stor forskjell fra den som fulgte med flyet av den grunn at eg kan stille inn flyet sånn som eg vil ha det. Var helt sjokkert over kor mye lettere det ble. Eneste som gikk galt denne gangen, var at eg glemte å strekke ut antennen på senderen, så eg mista kontakt med flyet, men klarte å nødlande akkuratt i siste liten da eg plutselig fikk litt kontakt igjen. I tilleg klarte eg å feilbergne en sving, så flyet havna i et tre. Men ingen skader på flyet heldigvis Endret 14. september 2008 av member-97590 Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 NB:viktig at jeg får svar: jeg skulle selge en bil til en kompis, og for å forsikre at den startet så prøvde jeg den her, før han dro hjem, og når han kommer hjem, så ringer han meg og sier at han ikke får start på den... Hva kan dette ha seg?, han kjøpte den for 3 dager siden, og når jeg dro til han i dag, så funket tennplugen, og gløderen, og skruen var skrudd ut 2,5 ut, som fyren på butikken gjorde. hva kan dette være? Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 De kan være litt seige av og til, min HSP Tornado brukte jeg 20min på å starte en gang. Da funket også alt - god bensin flyt i slangene, helt ny bensin på taken, riktige instillinger og alt glødet og virket slik det skulle. Med god tolmodighet sviver den nok Lenke til kommentar
jakoboz Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hallo.. jeg sitter og ser på RC Nitro biler og jeg har NULL peiling på biler så lurer på hva jeg skal kjøpe Monstertruck eller Buggy? Også lurer jeg på om denne biler er bra? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...sid=p2759.l1259 (detaljer står nedover på siden) Også, er Walkera helicopter RIC 22E bra? det var feil i sendingen fra www.brapris.no så jeg fikk det gratis:P Lenke til kommentar
vegham Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Det avhenger av hvor du har tenkt å kjøre bilen og hva du har mest lyst på. Om du har tenkt å sattse på hobbyen så ville jeg kjøpt et merkevare. En bil som du vet holder og er lett å få tak i deler til. Walkera 22E ville jeg ikke hatt om jeg fikk det gratis, da hadde jeg hvertfall solgt det fortest mulig. Lenke til kommentar
jakoboz Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg har vel mest planer om å kjøre på asfalt,grus,jord og litt i skogen. også har jeg planer om og bruke rundt 1500kr (fra ebay) Men, ser motoren og alt annent bra ut for en amatør som meg? Endret 20. september 2008 av jakoboz Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Er dette karoserriet brukbar på et tt01 bil? eller 1:10? Endret 20. september 2008 av Fear the Scare Lenke til kommentar
vegham Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg har vel mest planer om å kjøre på asfalt,grus,jord og litt i skogen.også har jeg planer om og bruke rundt 1500kr (fra ebay) Men, ser motoren og alt annent bra ut for en amatør som meg? Sikkert helt kurrant for en nybegynner. Er dette karoserriet brukbar på et tt01 bil? eller 1:10? Jeg antar det er vanlig 1:10 body siden det ikke står noe annet der. Dårlig info fra elefun sin side, bruk "mangler info" knappen på siden. Har måtte gjort det flere ganger. Lenke til kommentar
jakoboz Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 ok, men jeg er veldig ubesluttsom og har funnet en ny bil http://cgi.ebay.com/SUPER-DEAL-VOLCANO-SV-...tem160285003991 Funker denne bra?? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Angående 1:10-skala karosserier, det er ikke sikkert de passer på alle 1:10-biler. Jeg kjøpte ett HPI-karosseri til min Kyosho TF5, og det passet ikke helt perfekt. Monteringshullene i karosseriet passet ikke, også passet ikke hjulene på bilen helt perfekt i hjulbuene på karosseriet. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Angående 1:10-skala karosserier, det er ikke sikkert de passer på alle 1:10-biler. Jeg kjøpte ett HPI-karosseri til min Kyosho TF5, og det passet ikke helt perfekt. Monteringshullene i karosseriet passet ikke, også passet ikke hjulene på bilen helt perfekt i hjulbuene på karosseriet. Du kan flytte hjulene på tt01 ved å snu bærearmene og monteringshullene borrer du vanligvis selv. Lenke til kommentar
jakoboz Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Men er den grei amatør bil liksom? Har planer om å kjøpe en av disse bilene: http://cgi.ebay.com/NEW-1-10-SCALE-RC-4WD-...tem280269142147 http://cgi.ebay.com/eBayISAPI.dll?ViewItem...em=310070445620 http://cgi.ebay.com/NEW-R-C-NITRO-GAS-CAR-...id=p3286.c0.m14 Helst svar så kjapt som mulig.. takk Endret 21. september 2008 av jakoboz Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Sørg for guds skyld å finne ut om det er mulig å skaffe deler til bilen før du bestiller! Hvis du ikke har kjørt særlig før er sjansen ekstremt stor for at du krasjer og knekker en eller annen liten filleting. Men hvis du ikke får tak i den filletingen så er du proper f*cked. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Men er den grei amatør bil liksom?Har planer om å kjøpe en av disse bilene: http://cgi.ebay.com/NEW-1-10-SCALE-RC-4WD-...tem280269142147 http://cgi.ebay.com/eBayISAPI.dll?ViewItem...em=310070445620 http://cgi.ebay.com/NEW-R-C-NITRO-GAS-CAR-...id=p3286.c0.m14 Helst svar så kjapt som mulig.. takk Finner du deler til de som ikke koster skjorta? sikkert helt greie amatørbiler, men jeg hadde ikke kjøpt noen av de. Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Hei. Noen som vet om en god nybegynner/viderekomne bil? Blir sikkert mest crossing med bilen, så den må tåle en del juling. Bilen må ha/være: - Bensin eller elektrisk motor - Tåle mye juling - Cross(offroad) - Må ikke være alt for komplisert, men liker en utfordring når det kommer til å mekke/skru. - Den må ligge i prisklassen 2-3000 - Det må være lett å få tak i reservedeler På forhånd takk:D Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Enveis diff til TT01 tamya, små desperat og oppgitt siden small size gidder ikke hjelpe meg... Noen som vet om hvor jeg kan bestille en enveis diff til tt01? Andre ting: "neon" lysset til 1:10 bil Dekalelklistremerker.. Endret 22. september 2008 av Fear the Scare Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hei igjen. Har bestemt meg for å bare kjøpe en slik alt i alt pakke fra mosshobby. Men da er spørsmålet, hvilken børe jeg velge? Blir å bruke ca. 4000, så ingen vits i å foreslå de til 10 000,- : ) Jeg skal kjøre offroad med den, men jeg vil samtidig ha en som er litt rask. Vil også ha en bil som det er lett å skaffe deler til :-) Mosshobby Bare finn en av de bilene på den siden som er en alt-i-alt pakke, og link den her. På forhånd takk :-D Endret 22. september 2008 av Clappy Lenke til kommentar
vegham Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hei igjen. Har bestemt meg for å bare kjøpe en slik alt i alt pakke fra mosshobby. Men da er spørsmålet, hvilken børe jeg velge? Blir å bruke ca. 4000, så ingen vits i å foreslå de til 10 000,- : )Jeg skal kjøre offroad med den, men jeg vil samtidig ha en som er litt rask. Vil også ha en bil som det er lett å skaffe deler til :-) Mosshobby Bare finn en av de bilene på den siden som er en alt-i-alt pakke, og link den her. På forhånd takk :-D Det finnes ikke mange RTR bensinbiler til under 10 000. Du er på jakt etter nitro/metanol-bil og mosshobby hadde ikke særlig utvalg. Hvis jeg hadde vert i dine sko så ville jeg kjøpt en Traxxas Revo 3.3 4WD, men fra en annen butikk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Holder på å oppgradere den gamle Rustleren litt. Fikk tak i metalldifferensial men da jeg skulle skru den sammen fikk jeg den jo ikke opp. :| Det er de MINSTE umbraco-skruene jeg noen sinne har sett! Minste nøkkelen jeg har er 1,5mm og den var alt for stor. Og den minste jeg har klart å få tak i er også 1,5mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå