vegham Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ser ut som XH-plugg, kanskje XH og JST-pluggene er like. Dårlig er det nok ikke, men jeg ville ikke kjøpt det batteriet, for å si det sånn. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Finner en del overganger fra andre typer plugger til denne men ingen den andre veien, virker som det dreier seg om enveiskjøring her. Jeg får måle ut et av batteriene jeg har og lage en egen plugg av en annen overgang som passer i laderne mine. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg fikk mail Fra Elefun med svar angående overgang til denne pluggen. Hei. Fra E-sky lader finnes det ingen overgang til Hyperionbatterier. Når det gjelder Align ladere så varierer det litt fra hvilken type. Så jeg må nesten vite hvilken Align lader du har. Uansett kan du kanskje bli nødt til å lodde din egen balanseringsovergang. Så der har vi det, det finnes ikke. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) jeg lurte på en ting: er det noen som vet hvor raskt HPI E-Firestorm kjører, og hvor raskt E-Savage kjører? (sånn ca.) Endret 17. juli 2008 av OdinDenEnsomme Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) http://www.hpieurope.com/kitspeeds.php?lang=en Endret 17. juli 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 http://www.hpieurope.com/kitspeeds.php?lang=en ingen av de bilene er satt opp på den listen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Da får du klikke deg inn på de aktuelle modellene, da. Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hallaisen, nok en gang er det trøbbel med HSP Tornado 1:8 -.- Etter mye om og men, og 8 svidde plugger, sveiv den normalt, var driiiit kult da --- Jeg var ute og kjørte, plutselig begynte den og fuske litt, og stoppa. Jeg starta den igjen og kjørte 10 meter før den stoppa igjen. Da jeg da drog i snora kjørte den avsted, og jeg så da at det var full kobling 24/7. Det vil si at girkassa/clutechen er fucka opp? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Høres ut som du har ødelagt kløtsjen, ja. Du må ikke slure bilen. Du må gi på litt, ellers går kløtsjen rimelig kjapt. Hvis du ikke klarer/tør å kjøre for nok, så kan du gire ned bilen slik at den går tregere. Da vil ikke kløtsjen slites så fort. Lenke til kommentar
tfiska Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hallaisen, nok en gang er det trøbbel med HSP Tornado 1:8 -.- Etter mye om og men, og 8 svidde plugger, sveiv den normalt, var driiiit kult da --- Jeg var ute og kjørte, plutselig begynte den og fuske litt, og stoppa. Jeg starta den igjen og kjørte 10 meter før den stoppa igjen. Da jeg da drog i snora kjørte den avsted, og jeg så da at det var full kobling 24/7. Det vil si at girkassa/clutechen er fucka opp? Det er sannsynligvis clutch lageret som er gåent.... Sansynligvis står motoren litt for hardt på giren. Skift lager, skru løs motorfeste og legg et vanlig pappir mellom når du presser den inntill. BTW: Håper du gir den litt mer fuel siden du har svidd 8 plugger? Ellers har du snart en svidd motor. Endret 21. juli 2008 av tfiska Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Takker Pluggene svidde seg med orginalinstillinga, og motoren ser helt fin ut innvendig. Anngående clutchen så det ut som om den var uttørka (altså lagrene), knirka og hvinte godt når jeg snurra på den, tok på litt spesialfett, nåe greier pappa hadde Funker fint nå Liksom *litt mer fuel* vil det si enda mer enn i bunn og 2 runder ut? Er ikke noe mangel på røyk i eksosen ihvetfall Edit: Da jeg skrudde på strømmen gikk styreservoen/gassen amokk, men det er vel bare dårlig batteri? Edit2: Nvm edit 1 Endret 22. juli 2008 av Simsku93 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Monterte Novak-motoren og en ny kick-ass MGM-regulator i E-MAXXen. Det gikk sinnsykt bra! Faktisk så bra at dette skjedde: Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Da var helikopter eventyert midlertidig over. Krasjet og fikk ødelagt helikopteret noe så aldeles forferdelig med blandt annet bøyd ramme som resultat. Dette betyr at jeg må bygge opp heliet helt fra grunnen av. Noe bilder tok jeg desværre ikke men ramma i aluminium er demontert og banket rett og satt sammen igjen. Trodde kulelager tålte litt men det gikk med 4 lager i denne smellen. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Du husker hva jeg sa om kvaliteten Jeg har bare knukket en del av den nederste rammen av mine to t-rexer. Har sikker 50 krasj å skryte av. Kulelager ryker særdeles skjeldent. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Har bestilt kulelager til Trex nå så får tiden vise hvor lenge de holder. Men 50 krasj, det hørtes dyrt ut. Men ettersom du har så mange krasj på samvittigheten, er det vanlig å bøye selve rotorhodet? Det gikk tydeligvis hardt for seg for selv motorakslingen var bøyd. Endret 25. juli 2008 av perpyro Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Posten er jo så innerst inn i helvetes trege!! I want my Cessna nooow! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det Cessna 182 du har betilt deg? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Har bestilt kulelager til Trex nå så får tiden vise hvor lenge de holder.Men 50 krasj, det hørtes dyrt ut. Men ettersom du har så mange krasj på samvittigheten, er det vanlig å bøye selve rotorhodet? Det gikk tydeligvis hardt for seg for selv motorakslingen var bøyd. Aldri bøyd rotorhode eller motoraksling. Endret 8. august 2008 av Wulong Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Etter å ha bygget opp igjen helikopterwet så testet jeg drivverket uten bladholdere og flybar og ut fra hva jeg kunne kjenne og se så gikk rotorblokka helt beint. Fant ut i samme slengen at om padlene på flybaren er sentrert med skyvelære så er ikke det nødvendigvis 100% i balanse enda. Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det Cessna 182 du har betilt deg? Nei, Dynam Cessna 400. For den lille prisforskjellen som er mellom de nå så er det ingen vits i velge Art-Tech's 182.. Med Dynam får man bedre flykropp (foam) og skikkelig power til en hundrings ekstra Bestillte flyet på onsdag, bor i Kongsberg, og enda viser sporingen at pakken er i Trondheim.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå