Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt argument. Alle de 4 Kyosho-motorene jeg har hatt har vært problematisk å kjøre inn og "tune", men min HPI Savage (samme produsent som MT2) var 100% feilfri. Den var utrolig enkel å kjøre inn, samtidig som det står svært godt forklart hvordan motoren skal stilles inn.

Forøvrig har DBXen ett buggy-karosseri, mens DSTen har ett truggy-karosseri.

Lenke til kommentar

Mekrer tydelig forskjell mellom den Carson Buggyen jeg har nå, og MT2en, MT2en var mye mer brukervennlig, for å si det sånn. Merker at det er mer potensiale i motoren på den jeg har nå da, er jo tross alt større motor, hehe.

Blir bedre når jeg får på rotostart på Carsonen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helvete! Noen andre enn meg som har hatt problemer med at Elefun.no ikke får inn varer? Jeg bestilte for en uke siden noen HPI driftedekk, felger og ett karosseri. Men nå sier de plutselig at leverandøren deres ikke får inn dekkene, og karosseriet. For noe forbanna tull! Alt skal være tilgjengelig i Europe/Norge i følge HPIs hjemmeside. Blir så frustrert og forbanna av slikt, spesielt når de ikke fortalte meg dette med en gang. Jeg har nå sendt de to e-poster på å få svar på hvorfor leverandøren ikke kan få det inn.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

EN kamerat vil ha seg ny RC-bil og er ute etter en 1/8 ren "vei-bil" med firehjulstrekk som han kan bygge om med børsteløs motor (Novak HV). Finnes det noen av disse med 540 (eller 550)-motor eller rimelige nitro-biler man kan bygge om? Eneste jeg har funnet i farta av elektriske er noen pinglete 1/10-biler som aldri i livet vil takle effekten til Novak HV.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har holdt på med rc fly en liten stund. Har et Kyosho Minium Cessna, men nå er jeg på jakt etter større utfordringer. Vil gjerne ha et 4kanals fly og lurer på om en Pitts S-A2 er grei?

Edit: etter å ha søkt litt mer på nettet fant jeg ut at det ikke fantes noen reservedeler til dette flyet, med mindre jeg kjøpte fra utlandet. derfor tenker jeg nå mer på å kjøpe en Cessna 400EP med børsteløs motor og LiPo batteri 11,1V. Høres det bedre ut?

Endret av kissekiss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...