Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jøss, hvordan iallverden fikk du til det?

Rett og slett vridd istykker felgen?

Hva var oppgraderingene egentlig? Børsteløs motor?

Novak HV4.5 16.8Volt, 4.5 turns børsteløs motor på 750 watt.

Laang asfaltslette. Stein i veikanten. Stor fart. Ikke sentrert styrekontrollen. :p Fikk alt på film også. Hadde to krasj den dagen. Første gangen skjedde ingenting, andre gangen ble hjulet revet av og kasta opp i lufta. Bytta hjul og kjørte videre. :)

Skal poste filmen når jeg får den (kamerat som filma) så kan folk se hvor latterlig solide traxxasene er.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg er helt fersk og har bare lyst på et radiostyrt fly for å ha det litt moro. Er ikke intressert i å bruke masse penger på det, baer lurte på om Silverlit AirAcrobat 3D er et greit fly. Er det noen som har noe erfaring med dette flyet, eller evt. råd til kjøp av annet fly?

Hvist du er ute etter et manuvrerbart lite fly, så vil jeg anbefale Kyosho Minium Airplane Readyset

Cessna 210 Centurion. Kyosho.com/minium

-3 kanaler

-18gram

-2,4ghz spectrum radio system, så man slipper å tenke på frekvensene til andre

Har hatt mang timer med morro med denne. bruker å fly under lyktstolpene i gata der jeg bor om kveldene. supert fly...

eneste minus er at det er ganske skjørt.

Men alt av reservedeler har de på kyoshobutikkene.

Kyosho%20Minium.jpg

Lenke til kommentar

Har litt (dvs. veldig) lyst på en radiostyrt bil som går på fuel jeg.

Har lyst på en bil som går i minimum rundt 80km/t tror jeg det blir.

Enten sånn "vanlig" bil, eller buggy. Tror jeg går for buggy, for med en sånn vanlig bil så begrenser jeg hvor jeg kan kjøre en del gjør jeg ikke?

Pris må ligge på rundt 2000,- og da må motor og radio og alt utstyr jeg trenger være med. Starter regner jeg med at jeg må kjøpe i tillegg, men hvis det er med så gjør det ingenting :) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...