-Shark- Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jøss, hvordan iallverden fikk du til det? Rett og slett vridd istykker felgen? Hva var oppgraderingene egentlig? Børsteløs motor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Mulig han hoppet og landet sidelengs på en stein. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jøss, hvordan iallverden fikk du til det?Rett og slett vridd istykker felgen? Hva var oppgraderingene egentlig? Børsteløs motor? Novak HV4.5 16.8Volt, 4.5 turns børsteløs motor på 750 watt. Laang asfaltslette. Stein i veikanten. Stor fart. Ikke sentrert styrekontrollen. Fikk alt på film også. Hadde to krasj den dagen. Første gangen skjedde ingenting, andre gangen ble hjulet revet av og kasta opp i lufta. Bytta hjul og kjørte videre. Skal poste filmen når jeg får den (kamerat som filma) så kan folk se hvor latterlig solide traxxasene er. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 er det noen som vet om det finnes rc fly ala pibros du kan brette sammen så den blir kompakt ved reise? evt guider for hvordan du kan lage det? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ikke noen her som veit om noen bra butikker/priser i utlandet med RC, fortrinnsvis fg deler, sku hatt meg et komplett sett med dekk og litt småting. Tenkte å sette pigg i dekkene for bedre grep på vinteren er nå en trimmet monstertruck så trenger litt ekstra grep. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Skal poste filmen når jeg får den (kamerat som filma) så kan folk se hvor latterlig solide traxxasene er. Ja, det er fremdeles noen som venter på den. Lenke til kommentar
Kiffa Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg har tittet på HPI savage 4.6 RTR! Vurdere er og kjøpe fra utlandet: www.nitro-toyz.com, noen som har erfaring med denne siden og lønner det seg egentlig og kjøpe fra utlandet?http://www.nitro-toyz.com/hpi867.html Takker for svar! Endret 20. februar 2008 av Kiffa Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Skal poste filmen når jeg får den (kamerat som filma) så kan folk se hvor latterlig solide traxxasene er. Ja, det er fremdeles noen som venter på den. Jeg jobber ettermiddag og kveld så jeg får ikke tak i fyren før helga nå. Lenke til kommentar
kissekiss Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hei. Jeg er helt fersk og har bare lyst på et radiostyrt fly for å ha det litt moro. Er ikke intressert i å bruke masse penger på det, baer lurte på om Silverlit AirAcrobat 3D er et greit fly. Er det noen som har noe erfaring med dette flyet, eller evt. råd til kjøp av annet fly? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Traxxas Revo 3.3 RTR or HPI Savage X 4.6 RTR? That's the question. Lenke til kommentar
lynlim Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Hei. Jeg er helt fersk og har bare lyst på et radiostyrt fly for å ha det litt moro. Er ikke intressert i å bruke masse penger på det, baer lurte på om Silverlit AirAcrobat 3D er et greit fly. Er det noen som har noe erfaring med dette flyet, eller evt. råd til kjøp av annet fly? Hvist du er ute etter et manuvrerbart lite fly, så vil jeg anbefale Kyosho Minium Airplane Readyset Cessna 210 Centurion. Kyosho.com/minium -3 kanaler -18gram -2,4ghz spectrum radio system, så man slipper å tenke på frekvensene til andre Har hatt mang timer med morro med denne. bruker å fly under lyktstolpene i gata der jeg bor om kveldene. supert fly... eneste minus er at det er ganske skjørt. Men alt av reservedeler har de på kyoshobutikkene. Lenke til kommentar
kissekiss Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Takk for svar Er ganske sikker på at jeg kjøper det flyet. Vet du om noen butikker hvor jeg kan få det rimelig? Endret 22. februar 2008 av kissekiss Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Du får det hos absolutthobby.no iallfall Tror ikke man får det så mye billigere enn det...iallfall ikke i Norge. jeg har iallfall ikke funnet det noe billigere noe sted Lenke til kommentar
kissekiss Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Takk for tipset. Var billigere på absolutthobby.no enn alle de andre stedene jeg hadde sett Skal bestille et i dag Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Høres bra ut Har litt lyst på det flyet selv..bare for å ha noe å kjøre som ikke trenger så stor plass som seilflyet mitt hehe Edit: Kjøper du readysettet eller ARF? bare så du vet så får du ikke med alt du trenger for å fly hvis du kjøper ARF-versjonen av det... Endret 23. februar 2008 av Anders Moen Lenke til kommentar
kissekiss Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Har bestilt flyet nå. Gleder meg til å prøve det Kjøpte ready set Endret 23. februar 2008 av kissekiss Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Ødela bakfelgene (som allerede var sprekt/knekt) og mista ett karosseriklips. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hva slags dekk hadde du på før og etter? Hvis du hadde skum foran etter krasjen, så kunne du bare satt de bak i stedet. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Har litt (dvs. veldig) lyst på en radiostyrt bil som går på fuel jeg. Har lyst på en bil som går i minimum rundt 80km/t tror jeg det blir. Enten sånn "vanlig" bil, eller buggy. Tror jeg går for buggy, for med en sånn vanlig bil så begrenser jeg hvor jeg kan kjøre en del gjør jeg ikke? Pris må ligge på rundt 2000,- og da må motor og radio og alt utstyr jeg trenger være med. Starter regner jeg med at jeg må kjøpe i tillegg, men hvis det er med så gjør det ingenting hehe Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hva slags dekk hadde du på før og etter? Hvis du hadde skum foran etter krasjen, så kunne du bare satt de bak i stedet. Det er forskjell på felgene foran og bak, så det går ikke så greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå