Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hva betyr det når det står at det er i RTF versjon? Ready To Fly EDIT: Man kan også støte på ARTF - Almost Ready To Fly (krever litt bygging og montering av servoer) Endret 2. januar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hva betyr det når det står at det er i RTF versjon? Ready To Fly EDIT: Man kan også støte på ARTF - Almost Ready To Fly (krever litt bygging og montering av servoer) Takker Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Og så har du KIT som er byggesett hehe Og så hvis jeg ikke husker feil, så er det ARC, som skal bety "Almost Ready to Cover", altså at flyet er bygd ferdig, men du må trekke flyet selv med sånn trekk-greier som du får kjøpt hos hobbybutikk (ihvertfall de hobbybutikkene som driver med fly og sånn) Hvis du har lyst på et fly, men ikke orker å bygge det selv, men vil ha litt egne farger og sånn på det, så er ARC tingen Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har en savage x jeg Har hadt den i 1,5år nå. Har blitt brukt veldig lite det siste året fordi jeg mangler intresse. Tenkte jeg skulle begynne på igjen når snøen kom, men den kommer jo aldri her i ålesund Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 I hvilket land er R/C utstyr billigst? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 HÅHÅ! Kjøpte meg ett PicooZ fjernstyrt helikopter for en uke siden ca., gøy ja! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 I hvilket land er R/C utstyr billigst?Det spørs nok hva du skal ha det.Men det billigste, er vel å kjøpe rett fra produsent, er det ikke? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Er det noen som vet om noen byggesett (sjøfly)? Helst under 2000,-...har ikke så mye penger akkurat Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har tenkt å kjøpe meg en el bil til maks 2000, og vil gjerne ha litt tips. Vil ha 4WD offroader, helst monster truck type da jeg har fine bakker å kjøre på her Har ikke mye lyst å bygge noe på bilen, siden jeg er rimelig dårlig til slikt.. Noen som har tips til meg da? Fant forresten en bil som ser ok ut, kunne denne vært noe? http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...D=7-189-190-249 Endret 7. januar 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Du MÅ kunne ta i fra hverandre bilen din for å reparere den selv. Hvis du ikke klarer det, så er det ingen poeng i å kjøpe RC-bil. Hvis du kjører jevnlig, så vil den bryte sammen før eller senere. Ofte er det enkelt å fikse, med mindre du liker å presse grensene. Gjør du det, så må du regne meg å måtte til tider ta nesten hele bile i fra hverandre for å bytte interne deler. Eller hele ramma, i verste fall. RC består av 20-50% mekking og skruing. Men for å svare på spørsmålet ditt, så ja, jeg tror det skal være en ganske god bil den du linker til der. Jeg mener å huske at Mushi kjøpte en slik for ikke så lenge siden. Hvis du blar litt lengre tilbake i tråden, så finner du postene hennes. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, jeg kjøpte Rustler elektro. Veldig fornøyd med den. Enkel bil å fixe på når noe går galt og den kosta ikke så mye. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Jada,jada.. Skal nok klare å teipe bilen sammen igjen om den blir overkjørt av en lastebil. Den rustler bilen var ikke offroad nok for meg, men tror den jeg fant før idag kan gjøre susen. Så et par klipp på youtube av den,så greit ut. Men takk for å styrke troen min på bilen da Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 jeg har en bra savage x til salgs ;D Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 jeg har en bra savage x til salgs ;D Skriv en pm til meg og spy ut litt info om den, f.eks hele modellnavnet så kan jeg sjekke den opp. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Hallo, jeg ser etter et lite fly. Jeg har et sånt tullefly som jeg kjøpte til de dagene på seilflykurset hvor det ikke var flybart(ordentlig seilfly). Men jeg vil ha noe med ror, ikke bare to motorer. Noe billig som skal være greit å fly med. Maks to tusen. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 OlafG: skal det være en slik RTF (ready-to-fly) pakke hvor du får med alt du trenger, eller skal det være ARF (almost-ready-to-fly) hvor du må ha motor/servoer/radio osv i tillegg til flyet? Regner nesten med at det skal være en RTF-pakke? Vet ikke om du vil ha elektro eller bensin/glow, men pakker (elektro): http://www.elefun.no/webshop/aspx/kategori...amp;itemref=128 og pakker (glow/bensin) http://www.elefun.no/webshop/aspx/kategori...amp;itemref=149 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg kjøpte Rustler elektro. Veldig fornøyd med den. Enkel bil å fixe på når noe går galt og den kosta ikke så mye. Har samma! \o/ Karosseriet mitt har sett bedre dager da.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Har tenkt å kjøpe meg en el bil til maks 2000, og vil gjerne ha litt tips.Vil ha 4WD offroader, helst monster truck type da jeg har fine bakker å kjøre på her Har ikke mye lyst å bygge noe på bilen, siden jeg er rimelig dårlig til slikt.. Noen som har tips til meg da? Fant forresten en bil som ser ok ut, kunne denne vært noe? http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...D=7-189-190-249 Der har du en solid, god og populær bil som tåler juling og som er grei å mekke på. Godt med reservedeler og oppgraderingsdeler også. Men den har "bare" bakhjulstrekk. Selv har jeg Endret 11. januar 2008 av sedsberg Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Skal ta fram bilen min til våren igjen! Må bare ha nytt karosseri, mye ligger det på ca? Er en Rustler. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Normalt ligger vel karosseri på en 3-400 spenn. Jeg må kjøpe nytt til min savage x selv, men har smurt den og satt inn motor med "lagringsolje" nå, så den skal få stå i fred til våren kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå