Anders Moen Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Slik ser kameraflyet ut... Nice!!!Hvilket fly er det? Det flyet så nydelig ut, til og med litt norske-flagg-greier på roret Den der fikk jeg lyst på Det er vel balanseror på det? Edit: Første treff på "d3drm": http://www.driverskit.com/dll/d3drm.dll/494.html Nei, det funker ikke med en gang når du har lagt den der. Du må åpne fms, og trykke på "Graphics" (eller Grafikk eller noe sånt om det er på norsk) og trykke på det nederste valget der Endret 26. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
marvol Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Ok, jeg trykket på tekstur, men det står bare Access violation.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Pleier det å bli "Januar-salg" på RC-utstyr rundt om i det ganske land? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Slik ser kameraflyet ut... Nice!!!Hvilket fly er det? Det flyet så nydelig ut, til og med litt norske-flagg-greier på roret Den der fikk jeg lyst på Det er vel balanseror på det? Edit: Første treff på "d3drm": http://www.driverskit.com/dll/d3drm.dll/494.html Nei, det funker ikke med en gang når du har lagt den der. Du må åpne fms, og trykke på "Graphics" (eller Grafikk eller noe sånt om det er på norsk) og trykke på det nederste valget der Flyet heter Ready, og ja, det er balanseror. Meget fornøyd med det. Flagget har jeg forøvrig lakkert på selv da. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Ah, Ready MK-2 eller noe sånt? Kosta ikke så mye heller den Tror kanskje det blir neste fly Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Tror bare den heter Ready, men kan jo hende det er kommet en ny versjon, har hatt denne noen år. Det flyr uansett veldig bra, det ser bra ut, og hele flyet er i plast, så det tåler mye. Knekker ikke slik som balsaflyene gjør. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Ahh, ok. Det er forsovet det samme, for prisen var helt grei med tanke på at jeg bare tjener ca 4000,- i måneden. Kanskje jeg får råd til fly, motor, servoer, mottaker og batteri på en måned med det flyet..? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 hvor mye koster et bensindrevet helikopter..har tenkt å kjøpe meg et. Har et lite et som går på strøm men det snurrer bare rundt og rundt, så den flyr i veggen og brukt noen teipruller ja Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Regn med fra 4000-5000 kr også oppover til det uendelige for radioutstyr og helikopter. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Sånn, da har jeg nye planer for et fly. Igjen. Skal kjøpe en F-16 med ducted fan (har veldig lyst på jet, men jeg har ikke funnet noen jet'er som liksom ikke koster mindre enn ca 10'000, og jeg syns det er så irriterende med den turbinen som har sånn delay og da krasjer jeg bare under landing (har prøvd i simulatoren (AeroFly)..får det til innimellom, men...) Uansett, blir mest sannsynligvis en F-16 fra HET fra rcnet.no tror jeg Og så skal jeg prøve å få inn et understell på den, ellers har jeg ikke noe sted å lande uten å skrape opp hele kroppen på undersida...kanskje opptrekkbart understell og Edit: glemte bilde........ Endret 29. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Er det Kyosho? Det lignet nemlig veldig. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg vurderer å skaffe me et sånnet her helikopter, det er et seks kanals som kan fly oppned, kalles også for inverted flight og du kan fly 3d mode med det, Link til siden og mer info om det er her: Honey Bee King 2 Carbon Vet ikke om det er det jeg kommer til å kjøpe pga det er litt dyrt, og det som ikke er i carbon er mye billigere en dette... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg antar du har erfaring med helikopter fra før? Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 har prøvd lignende før, og sånne bittemåe, men de skal være ganske brae å lære seg å fly med også Lenke til kommentar
moft Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg begynte med en Lama og flyr nå en TREX 450 V2 fra www.helihobby.no - de har gode priser, og det nye er at nye LamaV4 kommer MED PC-interface og simulator ! Har flydd honeybee CP2 og denslags, men TREX er av mye høyere kvalitet, mye mer stabil og godt sammensatt. Uansett hva dere gjør, skipp helikoptere med egen motor på halen, bare pes, disse klarer skjeldent å henge med hovedmotoren i bråe manøvre, og halen vandrer. Lenke til kommentar
ulvenett Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Jadda! Nå har jeg kjøpt meg fullt Alu. oppgraderingsett til Lamaen min, og rotorblader, hale og understell av karbon! hvor kjøpte du dette, er også på utkikk ser du Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Er det Kyosho? Det lignet nemlig veldig.Nei, ikke denneDenne er fra HET-RC Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg begynte med en Lama og flyr nå en TREX 450 V2 fra www.helihobby.no - de har gode priser, og det nye er at nye LamaV4 kommer MED PC-interface og simulator ! Har flydd honeybee CP2 og denslags, men TREX er av mye høyere kvalitet, mye mer stabil og godt sammensatt. Uansett hva dere gjør, skipp helikoptere med egen motor på halen, bare pes, disse klarer skjeldent å henge med hovedmotoren i bråe manøvre, og halen vandrer. De trex helikopterne var jo litt i dyreste laget da. blir rundt 2000kr for det jeg hadde tenkt meg. Og det honey bee helikopteret er nytt i 2007 og har ikke egen motor bak, det har også belte dreven propell der bak. Endret 30. desember 2007 av Gramex Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Et annet helikopter som også er verdt å vurdere er Esky Belt CP. Er en litt større modell enn King2. Belt CP er anbefalt når det kommer til sammenligning mellom King2 og Belt CP. http://forum.modellflynytt.no/showthread.php?t=17587 Ørjan... Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hva betyr det når det står at det er i RTF versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå