Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Slik ser kameraflyet ut... :ph34r:
Nice!!!

Hvilket fly er det? Det flyet så nydelig ut, til og med litt norske-flagg-greier på roret

Den der fikk jeg lyst på :ph34r:

Det er vel balanseror på det? :)

Edit:

Første treff på "d3drm": http://www.driverskit.com/dll/d3drm.dll/494.html

Nei, det funker ikke med en gang når du har lagt den der. Du må åpne fms, og trykke på "Graphics" (eller Grafikk eller noe sånt om det er på norsk) og trykke på det nederste valget der ;)

Endret av Anders Moen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slik ser kameraflyet ut... :ph34r:
Nice!!!

Hvilket fly er det? Det flyet så nydelig ut, til og med litt norske-flagg-greier på roret

Den der fikk jeg lyst på :ph34r:

Det er vel balanseror på det? :)

Edit:

Første treff på "d3drm": http://www.driverskit.com/dll/d3drm.dll/494.html

Nei, det funker ikke med en gang når du har lagt den der. Du må åpne fms, og trykke på "Graphics" (eller Grafikk eller noe sånt om det er på norsk) og trykke på det nederste valget der ;)

Flyet heter Ready, og ja, det er balanseror. Meget fornøyd med det. Flagget har jeg forøvrig lakkert på selv da.

Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg nye planer for et fly. Igjen.

Skal kjøpe en F-16 med ducted fan (har veldig lyst på jet, men jeg har ikke funnet noen jet'er som liksom ikke koster mindre enn ca 10'000, og jeg syns det er så irriterende med den turbinen som har sånn delay og da krasjer jeg bare under landing (har prøvd i simulatoren (AeroFly)..får det til innimellom, men...)

Uansett, blir mest sannsynligvis en F-16 fra HET fra rcnet.no tror jeg

Og så skal jeg prøve å få inn et understell på den, ellers har jeg ikke noe sted å lande uten å skrape opp hele kroppen på undersida...kanskje opptrekkbart understell og :)

Edit:

glemte bilde........

hetF16gd.JPG

Endret av Anders Moen
Lenke til kommentar

Jeg begynte med en Lama og flyr nå en TREX 450 V2 fra www.helihobby.no - de har gode priser, og det nye er at nye LamaV4 kommer MED PC-interface og simulator !

Har flydd honeybee CP2 og denslags, men TREX er av mye høyere kvalitet, mye mer stabil og godt sammensatt. Uansett hva dere gjør, skipp helikoptere med egen motor på halen, bare pes, disse klarer skjeldent å henge med hovedmotoren i bråe manøvre, og halen vandrer.

Lenke til kommentar
Jeg begynte med en Lama og flyr nå en TREX 450 V2 fra www.helihobby.no - de har gode priser, og det nye er at nye LamaV4 kommer MED PC-interface og simulator !

Har flydd honeybee CP2 og denslags, men TREX er av mye høyere kvalitet, mye mer stabil og godt sammensatt. Uansett hva dere gjør, skipp helikoptere med egen motor på halen, bare pes, disse klarer skjeldent å henge med hovedmotoren i bråe manøvre, og halen vandrer.

De trex helikopterne var jo litt i dyreste laget da. blir rundt 2000kr for det jeg hadde tenkt meg. :dontgetit: Og det honey bee helikopteret er nytt i 2007 og har ikke egen motor bak, det har også belte dreven propell der bak.

Endret av Gramex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...