glx-rider Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bytta i butikken istad og meget fornøyd nå. Ville ikke starte med et dyrt et i tilfelle jeg ikke synes det var moro, men ser ut som det kan bli upgrade etterhvert ja:D Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Det høres bra ut Uansett, ta en tur innom rcmarked.no og sjekk under helikopter-biten Kan hende du finner noe brukt til en god pris Jeg kjøpte et brukt 4-kanals helikopter, med gyro til bare 200,- Et heli kalt Z400 fra Walkera Edit: Glemte å fortelle at nå har jeg akkurat bestilt et nytt fly Spirit Elite ARF med glassfiber-kropp. 2 meter vingespenn, ganske lite til seilfly å være, men funker fett (har kjørt sånn elev-greie med det) Endret 16. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tenkt å kjøpe meg et lite fly å leke med. Har hatt et elektrisk 4 kanalsfly før, kjempe morro. Solgte dette. Men nå i sommer kjøpte jeg meg et *kremt* 2 kanals fly på Brio. Kjempe kult, tåler masse juling gjør det og. Noen som kan annbefalle et fly til omlag 1k, som kanskje tåler et par kræsj landinger, må også kunne fly i litt vind, for det kan IKKE dette Brio flyet. Dog morro å fly inne på verkstedet, Bertel O steen. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Da har jeg kjøpt meg ny bil, det ble en brukt Sintech GT-10. Har ikke fått den enda. Gleder meg Aldri hatt en nitro bil, så det blir spennende. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvor mye måtte du gi for den? Sjekket ut at du får tak i deler til den? Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jadda! Nå har jeg kjøpt meg fullt Alu. oppgraderingsett til Lamaen min, og rotorblader, hale og understell av karbon! Endret 21. desember 2007 av Submoose Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvor mye måtte du gi for den? Sjekket ut at du får tak i deler til den? Ga 1500,- for den Ja, deler er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ingen her som tilfeldigvis har testet Kyoshos nye TF-5 Readyset? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jippi! Da har det kommet en ny fugl i hus: Great Planes Spirit Elite ARF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som har vært å flydd på isen da? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har ikke kommet så langt, alt for kaldt Kjørte i kanskje 5 min med shockflyeren min i stad, og jeg holdte på å fryse ihjel hendene mine - det var rett og slett vondt Hørte de hadde brøyta bane (tror det den er ca 200m lang og 20m brei?), og en i klubben hadde iallfall vært ute med jet med en gang etter det hehe Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Heisann ! Fikk et RC heli i går, et Twister (bell) Medevac.. Synes det er ekstremt moro, men batteriet varer ikke så lenge. Noen som vet om det finnes kraftigere batterier til dette? Edit: Så på innlegget under at han hadde sim .. Det står at det skal være det på mitt også, men jeg finner kun for XP, noen som vet hvor heli sim for vista finnes? Endret 26. desember 2007 av marvol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fikk RC-sim til jul. Ganske greit å tørrtrene på PC-en sånn at jeg ikke krasher flyet i felten. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Heisann !Fikk et RC heli i går, et Twister (bell) Medevac.. Synes det er ekstremt moro, men batteriet varer ikke så lenge. Noen som vet om det finnes kraftigere batterier til dette? Edit: Så på innlegget under at han hadde sim .. Det står at det skal være det på mitt også, men jeg finner kun for XP, noen som vet hvor heli sim for vista finnes? Er det dette helikopteret? link Batteriet er 7,4V 1000mAh LiPo batteri Da kan du f. eks prøve å oppgradere til 7,4V 2000mAh LiPo batteri om det finnes...noe sånt Koster litt, men...verdt det (er ikke sikker på at f. eks 7,4V 2000mAh finnes, men iallfall noe med høyere mAh) Vel, simulatorene funker nå i Vista og (hvis det er det du har) Selv har jeg hatt FMS (som er gratis), demo av RealFlight G3, og Aerofly Pro Deluxe - alle på Vista Men for å få FMS til å funke i Vista: først søker du etter den dll-filen du får beskjed om at ikke finnes og legger den i FMS-mappa. Og så går du på "Grafikk -> og der slår du av den nederste av de 3 valgene i den drop-down-menyen" hvis du skjønner Ikke all grafikk vil fungere, men det er bedre enn ingenting Hvis du har tenkt til å fortsette med heli og/eller fly, så vil jeg absolutt anbefale deg å kjøpe deg f. eks RealFlight G4 eller Aerofly Pro Deluxe etterhvert, for de er jo bedre enn FMS (men de koster også en del) Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fikk et lite "action-kamera" til jul, type montere på hjelmer, etc. Tenkte å slenge det på Ready-en min og filme når jeg flyr. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Heisann !Fikk et RC heli i går, et Twister (bell) Medevac.. Synes det er ekstremt moro, men batteriet varer ikke så lenge. Noen som vet om det finnes kraftigere batterier til dette? Edit: Så på innlegget under at han hadde sim .. Det står at det skal være det på mitt også, men jeg finner kun for XP, noen som vet hvor heli sim for vista finnes? Er det dette helikopteret? link Batteriet er 7,4V 1000mAh LiPo batteri Da kan du f. eks prøve å oppgradere til 7,4V 2000mAh LiPo batteri om det finnes...noe sånt Koster litt, men...verdt det (er ikke sikker på at f. eks 7,4V 2000mAh finnes, men iallfall noe med høyere mAh) Vel, simulatorene funker nå i Vista og (hvis det er det du har) Selv har jeg hatt FMS (som er gratis), demo av RealFlight G3, og Aerofly Pro Deluxe - alle på Vista Men for å få FMS til å funke i Vista: først søker du etter den dll-filen du får beskjed om at ikke finnes og legger den i FMS-mappa. Og så går du på "Grafikk -> og der slår du av den nederste av de 3 valgene i den drop-down-menyen" hvis du skjønner Ikke all grafikk vil fungere, men det er bedre enn ingenting Hvis du har tenkt til å fortsette med heli og/eller fly, så vil jeg absolutt anbefale deg å kjøpe deg f. eks RealFlight G4 eller Aerofly Pro Deluxe etterhvert, for de er jo bedre enn FMS (men de koster også en del) Det var riktig heli Men finner ikke D3DRM.dll filen som skal legges i mappa.. Pappa sa også at det fantes et batteri som var 3x kraftigere enn det jeg har nå, så skal en tur bort i butikken i morgen, trenger noen nye blader og Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 søk på google. Det var veldig lett å finne den der. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Slik ser kameraflyet ut... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 søk på google. Det var veldig lett å finne den der. Fant mange, men jeg fikk ikke noen til å funke.. Den synes ikke i FMS mappen.. Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Legg den i windows\system32 mappa så tenker jeg det virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå