mushi Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 mushi: Er det hurtiglader du har? Det er virkelig å anbefale. Det tar 25-45 minutter å lade ett batteri, også er det ut å kjøre igjen. Kjempekjekt! Har ikke hurtig-lader. Men jeg kan lade batteriet i sigaretttenner i bilen. Lenke til kommentar
tele_tubs Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Har kjøpt Lama v3 for et par dager siden. Går greit å fly selv om rotorbladene fly veggimellom etter at jeg blir litt overivrig. Men noe som irriterer meg litt er at helikopterert sakte men sikkert roterer rundt sin egen akse hvis jeg ikke retter opp motsatt vei. Trimmen hjelper ikke noe særlig. Leste et sted at det kan rettes opp i 4-1 greia inne i helikopteret. Der er det to skruer det er mulig å justere. noe som heter Gain og Proportional. Hvilken av de to har med roteringen av egenakse å gjøre? litt redd for at hvis jeg begynner å skru på de så fucker jeg opp hele greia. Noen som ha peiling? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Vil kjøpe en Elektro bil istedet for FG. Skal være en banebil. Men vil ha noe av det råeste innen motor Noen som har litt peil her? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Børsteløst er jo det råeste. Men det er vel ikke tillatt i løp enda tror jeg. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei! Skal ha et nytt fly (jepp, enda ett:p), og da har jeg lyst på et slikt ducted fan fly Har sett ut noen: 1. Executive Jet (vil helst kjøpe i fra Norge, så denne blir bare om noen finner den (eller en lignende) en i Norge) 2. E-Flite Super Airliner (vet de selger den i Norge og) Og så det jeg har mest lyst på, er en Boeing 747, men det finner jeg ingen steder i det hele tatt Vil ikke ha noe større en vingespenn på ca 2 meter, skal jo ha et sted å sette den fra meg og hehe Noen som kan hjelpe? Endret 8. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Traxxas VXL-bilene (børsteløse ca. 750W/1HK) er nå på lager hos Elefun. Stampede, bandit og Rustler. Toppfart ca. 100km/t+ Lenke til kommentar
even_ Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Hei.. Jeg har en walkera 5#6, Jeg liker virkelig ikke den 4ch fjernkontrollen til walkera.. Kan jeg kjøpe en annen fjernkontroll å bruke? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Da her jeg bestilt E-Sky Belt CP med radio. Kom på 1900 kroner. Fin pris for et komplett helikopter med børsteløs motor, batteri og radio. Ble sendt fra http://hobby-import.no i dag. Gleder meg til romjulen. Ørjan... Lenke til kommentar
even_ Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Traxxas VXL-bilene (børsteløse ca. 750W/1HK) er nå på lager hos Elefun. Stampede, bandit og Rustler. Toppfart ca. 100km/t+ Radiokontroll heter de vell:) Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hei..Jeg har en walkera 5#6, Jeg liker virkelig ikke den 4ch fjernkontrollen til walkera.. Kan jeg kjøpe en annen fjernkontroll å bruke? Regner med detBare bytt krystall i mottakeren så den passer til radioen din, og så stiller du inn slik at det funker Er det bil, fly, heli, eller hva er det egentlig? Har et heli fra Walkera jeg (Walkera Z400 tror jeg det var) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Husk å kjøpe en sender (fjernkontroll) med samme frekvens. Det er vel 35 på fly og helikopter, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 35MHz ja Er vel kommet 2,4GHz og nå, vel? Så bare radioen din er for fly/heli så skal det funke, bare skifte krystallen hvis du ikke er så heldig at det faktisk har samme frekvens hehe Og så sånn egentlig kan det være lurt å bytte mottakeren og så tror jeg, har hørt rykter om at det veldig dårlig sikkerhet på utstyret til walkera...(jeg vet ikke, bare ting jeg har hørt rundt omkring) Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Noen her som har sånne små helikoptere som du kjøper til ca 300 overalt? Sliter med at min snurrer mot klokka. trykke på trim hjalp ikke alt for mye... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Er det kontraroterende rotor eller sånn vanlig (en stor foran, og en mindre en bak)? Hvis det er en vanlig en, snurrer den bak rundt? Hadde samme problemet, snurra ikke rundt. Og det er vanskelig å overse når det er så smått hehe Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Det er vel picooz helikopteret og det er uten kontraroterende rotor. Endret 16. desember 2007 av Submoose Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Jepp. og jeg får det ikke til å funke,så blir tur til butikken for å bytte det idag... Fjernkontrollen virket jo heller ikke så dette var tydelig et mandags produkt.... (kameraten min kjøpte seg helt likt, og hans fungerte perfekt så...) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har samme problemet med picooz helikopteret mitt. Gidda ikke å gjøre noe med det. Ørjan... Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Bruk heller 2-3 ganger så mye penger og kjøp et bedre helikopter. Jeg driver å ser på div innekopter til rundt 7-800 spenn. For å trene før jeg kjøper større utekopter. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Har fått sansen for Twister hellikopterne. Jeg som er helt ubrukelig, klarer nesten å fly det nå og greier Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Bruk heller 2-3 ganger så mye penger og kjøp et bedre helikopter. Jeg driver å ser på div innekopter til rundt 7-800 spenn. For å trene før jeg kjøper større utekopter. Ja, jeg har bestilt Esky Belt CP. Ligger på postkontoret og venter på meg. Skal pakkes inn og legges under juletreet. Så jeg får ikke sett noe særlig på det før julaften. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå