sedsberg Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Står på siden:Det eneste man trenger i tillegg for å fly er 12V kilde til lader samt 8stk AA batterier til fjernkontrollen. 12V kilde til lader, er vel en slik omformer vil jeg tro.. Står iallfall at det er med en 12V lader ovenfor, altså en lader du kan lade batterie(t)/(ene) med i bilen. 9620149[/snapback] Slik en du trenger? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ikke jeg. Han Fredrik som trenger det hvis han kjøper det flyet..hvis han ikke vil lade batteriet/batteriene i bilen (som han sier han ikke har) Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (sorry for dobbelposting) Lysene på fly, er det rødt lys på venstre vinge og grønt på høyre, eller er det omvendt? Har noen dioder (2 røde, 1 hvit og 1 grønn) som jeg skal sette på Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Nå har jeg brukt penger igjen..... På tur til Lofoten er: En Seagull Harrier 46size SC 46 2takter Spectrum DX7 radio m. servoer + div annet av nødvendigheter... Gleder meg som en liten drittunge til det dukker opp i morra kveld. Edit: er det noen som har noe erfaring med noen av komponentene her? Endret 4. oktober 2007 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Har ingen erfaring med noe av det du nevnte, men har hørt at de Spectrum-radioene skal være ganske gode. Spesielt pga. disse 2.4gh-systeme de bruker. Selv ønsker jeg meg DSM 3-CH Pro Series Surface Module/DSM 3CH Module Surface System til min Hitec bil-radio. Ingen glitch, lite eller ingen forsinkelse, og nærmere 1km rekkevidde. Det var forresten ett himla pent fly du hadde der. Endret 4. oktober 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sjefen hos Hobby og Fritid lovte meg 1200-1300 meter rekkevidde med denne radioen, så det burde være nok til parkflyers... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har ingen erfaring med noe av det du nevnte, men har hørt at de Spectrum-radioene skal være ganske gode. Spesielt pga. disse 2.4gh-systeme de bruker. Selv ønsker jeg meg DSM 3-CH Pro Series Surface Module/DSM 3CH Module Surface System til min Hitec bil-radio. Ingen glitch, lite eller ingen forsinkelse, og nærmere 1km rekkevidde. Det var forresten ett himla pent fly du hadde der. 9638562[/snapback] 1 Stk Spectrum DX3.0 er på vei hjem til meg i disse dager Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nå ble jeg nesten litt misunnelig. Eneste minuset med DX3.0 er utseendet. Den ser fæl ut. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nå ble jeg nesten litt misunnelig. Eneste minuset med DX3.0 er utseendet. Den ser fæl ut. 9641130[/snapback] Skal da ikke se på den, en bør jo holde øya på bilen :S Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Joda, du må jo se på den når du skal stille inn servoene. Dessuten ser du plenty på den når du ikke kjører. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Var innom hobbyland i bergen for litt siden og så på noen elektriske fly. De var ganske kule. Men de var Almost Ready To Fly Bare lurte på om dete visste om et kult lite elektrisk fly med sprekt design til litt småflyging ? Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du vil ha et lite et ja? http://www.centrohobby.no/shop.asp?p=13734477 3-kanals, vingespenn på 40 cm. Har sett video av den, looper og sånn uten problemer Hadde det kosta 4-500,- mindre skulle jeg jaggu kjøpt et sånt selv bare for moro skyld så jeg hadde hatt noe å gjøre når jeg er hjemme ute i gata her lol Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tenkte på noe litt større. Men siden hadde jo litt da. Takk ! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, tenkte meg det. Det var egentlig litt tull Men noen RTF-sett ... har du noen makspris? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Rundt 1500,- er maks. Jeg vet ikke om det er litt lite for et bra set men. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 1500,- ja.. Skal vi se.. Super Cub (smallsize.no) 1595,- Noen nybegynner fly her Wing Dragon (3 kanals) Wing Dragon (4 kanals) Kommer ikke på flere akkurat nå... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Like den super cub'en. Men jeg fant en Cessna til rund 1500,- som så spaz ut ! Også har vi jo disse som kansje er litt ovenfor mitt kompetansenivå men .. Red Arrrow Fly Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Den Super Cub'n er veldig fin ja. Har den selv. Det var lett å lære å kjøre med den 4 bilder Super Cub'en jeg har tatt: (ingen i lufta, men..) http://andersmoen.com/v1/images/supercub1.jpg http://andersmoen.com/v1/images/supercub2.jpg http://andersmoen.com/v1/images/supercub3.jpg http://andersmoen.com/v1/images/supercub4.jpg Litt synd materialet er isopor egentlig da det kan enkelt falle i fra hverandre =/ Edit: er ikke sikkert det er isopor, men det ligner veldig iallfall Endret 8. oktober 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Stilig ! Men hvordan fungerer det i vind ? Ikke full stomr da, men en liten bris. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ikke det at jeg har prøvd i veldig mye vind, men forrige gang jeg kjørte så var det helt vindstille og langt oppe i lufta blåser det for det meste selv om det er vindstille på bakken..da begynte det å blåse en del nede på bakken så du skal tro jeg sleit litt innimellom oppi der. Da gikk jeg inn for landing. Men nå har jeg jo kjørt en del, og har kontroll på det, men jeg tror ikke det er så veldig vanskelig å kontrollere det selv om..men du bør kjøre når det er aller helst vindstille (jeg vet det likevel kan komme vind innimellom) Men jeg tror det går greit egentlig..kjør når det er vindstille i starten. E-Starter og Wilga er også 2 fine valg, (har ikke prøvd noen av de). Utenom at Wilga'en skal ha hatt en del problemer med det medfølgene radioutstyret og motor og sånn har jeg hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå