Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

R.I.P mitt Super Cub fly :(

Det ble en liten krasj i dag. Glem det, en stor krasj ble det.

 

Isoporen løsna, kroppen begynte å sprekke i 2 biter, motoren sitter i en vinkel på kanskje 20 grader til høyre og noen andre ting har knekt/sprekt

 

Jaja, ikke jeg som kjørte (heldigvis), så jeg fikk 2000,- til å kjøpe nytt (men da kjøper jeg nok et annet fly, selv om Super Cub'n hadde vært best å kjøpe siden da har jeg 3 batteriet til det + at det blir med enda et i pakka)

Lenke til kommentar

Ønsker du mini-z har jeg noen tips av det jeg eier, men dette er smak og behag, så ikke fall for alt jeg sier, men jeg vedder dette gir litt info:)

 

 

 

MR02 - Utrolig god racing egenskaper, og helst egent som innendørs bruk, dette kan jeg rekommendere sterkt, vis du liker fart og spenning på racing banen så er dette en ting for deg:)

 

 

 

Ulemper; Utrolig dårlig feste på EKS; stuegulv. ved høy fart, er det vanskelig å styre, og selv med lav fart ved Stuegulv eller hus gulv.

 

 

 

 

AWD - Dette er en mini-z med stil, den har over 1000 muligheter, en gode bil option-parts, du kan også drifte med den (som jeg liker), den er er også ganske stille, godt grep på grunn av dens 4 hjulstrekk, den er en god bil for deg som liker utfordringer.

 

 

Ulemper; Leve tiden på den er litt mindre enn andre, den koster litt, karroseri utvalget er litt kjedelig.

 

 

 

 

Mini-Monster - Et ord til denne WOW!, den har utrolig god kjøre egenskaper, den er skapt til å kjøre utendørs også ved lett grus og "større" stener, og med sitt fantastiske demper system. Hoppe, rask, godt grep og morro. Og Wheelie stunts.Større Dekk Større Gøy:)

 

 

 

Ulemper;Wheelie kan gjøres bare ved fult batteri ikke 75% batteri.

 

 

 

 

Overland - Morsom, vis du vil ha litt liv mer utendørs på små grus asfalt, og tåler en del.

 

 

 

Ulemper; Den bråker litt mye, og dekkene kan "skrike" litt ved svinge.

Endret av beanfan94
Lenke til kommentar
Kamikazesmurf:

Vet om en side, men kommer ikke på den akkurat nå...gir link når jeg har den

 

Det er forresten det FlyCamOne kameraet de selger, men dessverre uten minnebrikke :(

 

Edit:

Blir nok dårlig kvalitet med mobilen ja..har tenkt til å gjøre det, men jeg får liksom aldri gjort det hehe

9535766[/snapback]

Er bare fint at det er uten minnebrikke. Har et par store SD-kort som ikke gjør annet enn å stå tomme i Ps3 og Wii.

Prøvde litt med videosamtale fra mobilen som var fast på flyet, og ned til meg, men forsinkelsen var så stor, og kvaliteten så dårlig at det ble med det ene forsøket.

Lenke til kommentar

Vært moro å sett noen eksempelfilmer, og noe mer spec med tanke på hvor lenge du kan ta film osv.

 

Akkurat fått fikset bilen så den går latterlig bra igjen, for ikke glemme at den nå girer igjen, brukte opp 2 tanker i kveld, men noen heftige hopp. Gøy å kjøre en stund uten noe går galt igjen.

 

Sikkert blitt bra med onboard cam, kunne tenkt meg det "nye" full hd kameraet til sony, både for vanlig filming og rc fun.

Lenke til kommentar

Jeg er en forbryter; en miljøterrorist!

 

Jeg har drept en havørn, eller, det vil si en havørn angrep flyet mitt og kom enda dårligere ut av det enn pitts'n min...

 

Noen som vet om det skal varsles til noen? Sjekket bare at fuglen var død og tok med med puslespillet mitt hjem til liming/taping.

 

Edit: Er det vanlig å bli angrepet av fugler når man er ute og flyr?

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Jeg er en forbryter; en miljøterrorist!

 

Jeg har drept en havørn, eller, det vil si en havørn angrep flyet mitt og kom enda dårligere ut av det enn pitts'n min...

 

Noen som vet om det skal varsles til noen? Sjekket bare at fuglen var død og tok med med puslespillet mitt hjem til liming/taping.

 

Edit: Er det vanlig å bli angrepet av fugler når man er ute og flyr?

9547279[/snapback]

 

Det kan jo være at den syntes du var vel nærme f.eks rede.

De fleste dyr blir gjerne litt agresive da.

 

Ja jeg ville tatt kontakt med viltnemda, Er vel ikke helt usansynlig at den er tagget heller.

 

Dette er jo helt klart et uhell.

Lenke til kommentar
Ikke at jeg har testet det.

Men med tanke på at det lagrer i kameraet så slipper en jo sender og mottager.

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54257

9541704[/snapback]

Kan dette kameraet streame live rett til TV? Eller er det kun opptak?

9546176[/snapback]

 

Kun opptak til minnekort.

9552282[/snapback]

Ah, ok. Da er det ikke interessant for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...