Saddlefall Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva er den beste/billigste webshoppen i norge for kjøp av reservedeler, upgrades osv..? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Billig er det vel ikke noe som kan kalles i denne hobbyen. Det kommer jo og an på bil du har og ikke minst hva du har lyst på. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg bruker impx.no for deler til min savageX, kanskje mest fordi de har butikk ikke så langt ifra her, så det er mulig å innom og hente stuff direkte også. (og få forklart hvordan man gjør ting). Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg kjøper også hos impx. De er nede i byen her så Men det er dyrt der i motsetning til mange andre hobbybutikker Men jeg kjøper til fly, ikke bil da Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har et helikopter her, hehe. "Bililgste" jeg har funnet så langt er elfun.no, hadde godt utvalg også. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Skal kjøpe et heli når jeg får penger nok til det, men er E-Sky Honey Bee noe? Bare så at elefun.no har den til under tusenlappen nå og jeg har lyst til å bare prøve heli en gang for å se om det er noe jeg har lyst til å fortsette med... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Her leta litt på nettet nå etter at kompisen min fikk dilla på en bil fra elefun.no... Jeg har også lyst til å kjøpe meg en off-road fuel truck, men jeg har lyst til å bygge den selv! Alle siden jeg har funnet selger biler som er ferdig bygde Noen som vet om noen internettbutikker, eller slike butikker i Trondheims området? Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Impx selger byggesett av savage X 4.6. Bare velg nettbutikk, hpi 1/8 og titt litt ned på sida. HPI 1/8 Savage X, SS 4,6, byggesett uten radio Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Trodde det skulle bli billigere når man byggde selv jeg.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Legg merke til større motor. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I'm a n00b when it comes to small fuel cars... Dette var egentlig bare ment som en bitteliten hobby, men ikke noe stress. Takk for linken Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Vet noen om noen bra butikker i Oslo? Endret 6. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 www.smallsize.no www.micromonsters.no www.mikronor.no Kommer litt an på hva du er på jakt etter. Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 jege er mest ute etter noen som har deler til tundertiger biler..... har en mta-4 .... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) miniracing har deler til mta'en din. bah: så ikke at det måtte være i oslo. Endret 7. september 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 miniracing har vell ikke noe "upgrades" for og si det på sugen engelsk.... som ikke er på en stock mta-4?? det er så mye rart der att jeg ikke gereier og se det... Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tror jeg overdrev litt med motor til wilga'en min... Dro i stykker motrofestet, jo! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 For kraftig motor da, eller Kamikazesmurf? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Var grisemoromt helt til flyet stoppet på toppen av en loop og propellen + deler av cowlingen fortsatte rett oppover. Men nå har jeg fått nytt feste i aluminium, så nå blir det andre boller! Edit: STOR takk til Are og Emil på RCPro som åpnet butikken sin på en fridag for å selge meg noen få smådeler - Det er god service! Endret 8. september 2007 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Snålt. Hver gang jeg har vært og kjørt på et sted som heter Brekka så har noe brekkt. Sist gang var det differensialen, og nå røyk drivakslinga. Er vel ingen som vet om drivaksling fra Traxxas Revo passer på Rustler? Eller om det finnes forsterkede akslinger til Rustler? Kunne ikke finne noe hos Traxxas.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå