-Turin_Turambar- Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvis det ikke er komp er det nok stempelringer eller topppakning som har tatt fyken. Men siden den går så er det komp. Så det er ikke noe gæli da. Er det komp når du drar den rundt for hånd er alt bra. Når motoren er varm kan det virke som om det er lite komp når du starter på en form for rotorstarter. 9297417[/snapback] Det er ikke stempelringer på nitro-motorer 9297456[/snapback] Det er stempelringer på en del firetakts glowmotorer i hvert fall. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Det er stempelringer på en del firetakts glowmotorer i hvert fall. 9303908[/snapback] Det må være en kjekk jobb å skifte stempelringer på så små motorer. Endret 17. august 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Var på en butikk for ei veke/uke sidan og dei hadde ikkje X+Mods motor... dei bestilte og kom igjen veka/uken etterpå (Fredag i går...), men nei... Dei skulle bestille igjen så då må eg tilbake en tredje gang... Er det lov å kreve noe? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Mini-z MR02 - hvem har denne bilen, og hvem sliter med bak spinn heletiden? jeg har en MR02 som bare spinner seg rundt med 180 grader, og selv om jeg har foam dekk hjelper det ikke egang... noen tips på hvordan jeg kan redusere dette problemet Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Tja, regulere gassen? Jeg syns det er ok med biler som spinner som fanken, ser bare på det som en utfordring å lære seg å kjøre de skikkelig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Mini-z MR02 - hvem har denne bilen, og hvem sliter med bak spinn heletiden? jeg har en MR02 som bare spinner seg rundt med 180 grader, og selv om jeg har foam dekk hjelper det ikke egang... noen tips på hvordan jeg kan redusere dette problemet 9307236[/snapback] Hvor kjører du? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 innen dørs, på trefliser Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 I stuen, med andre ord? I så fall er det det som er problemet. Det skal ganske lite støv til får du mister grepet, så du får passe på å støvsuge ofte. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 hmm, ja, men vurdere å selge den, jeg bruker nesten bare AWD,en min, men MR02 er jo morsomt egetnlig, vis dem ikke spant så mye.. men skal huske å vaske godt av støvv... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei Nå har jeg begynt å få til å svinge og rett og slett holde meg i lufta når med Super Cub'en min. Nå lurer jeg på, hva slags øvelser bør jeg gjøre for å bli bedre? Fikk vite at å kjøre 8-tall var en fin øvelse. Eks: 8+ hvor pluss-tegnet liksom er meg hehe Noen andre øvelser? Lenke til kommentar
lynlim Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei Nå har jeg begynt å få til å svinge og rett og slett holde meg i lufta når med Super Cub'en min. Nå lurer jeg på, hva slags øvelser bør jeg gjøre for å bli bedre? Fikk vite at å kjøre 8-tall var en fin øvelse. Eks: 8+ hvor pluss-tegnet liksom er meg hehe Noen andre øvelser? 9317546[/snapback] Innflyvning Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Altså å kjøre rett fram og så lande, eller? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 "Touch and go" er det vel noe som heter også. Mulig det er samme som "innflyving", men det går i alle fall ut på å lande flyet, men ikke stoppe opp. Istedet akselerer du får å lette igjen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva med å lande med sidevind, eller vind samme retning som flyet går på en liten stripe? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det må du faktisk aldri finne på. Tingen e det at om flyet har medvind, og det plutselig kommer ett vindkast, så forsvinner alt løft, og flyet krasjer i bakken. Man skal alltid lande i motvind. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Han lurte på andre øvelser, så jeg foreslo noen Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hm, ok. Takk for det På søndag, eller lørdag skal jeg være med den lokale flyklubben å kjøre. Han som eier r/c butikken nede i byen sa til meg at jeg burde ta med flyet mitt så jeg kunne få litt tips osv Vet ikke helt om jeg "tør"..har ikke lyst til å være den som kræsjer i noen så jeg må betale for nytt utstyr til dem ;p Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Da har jeg også bestilt meg et slikt "Wilga 2000"-fly som noen anbefalte her tidligere. Fyren hos Hobby og Fritid lovte meg at dette skulle klare å lette vertikalt med bare en liten hjelpende dytt oppover. Er det noen som vet hvordan et sjøfly er å bruke på snø? Ser for meg at dette må være en bedre løsning enn hjul... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hvis det skal rett på snø, så må du nok ha sånne ski for fly regner jeg med..hvis ikke snøen er så hard og flat at du ikke trenger det da? Edit: Ikke skyt meg om jeg tar feil. Husk at jeg også er nybegynner med fly ;p Endret 23. august 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
different Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvis det skal rett på snø, så må du nok ha sånne ski for fly regner jeg med..hvis ikke snøen er så hard og flat at du ikke trenger det da? Edit: Ikke skyt meg om jeg tar feil. Husk at jeg også er nybegynner med fly ;p 9346143[/snapback] Går fint når snøen er hard og fin. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå