Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg denne her: http://www.multihandel.no/index.php?page=s...emart&Itemid=26

Men jeg er litt missfornøyd med rekkevidden på den. Lurer på om dere har vet om noen steder hvor jeg kan kjøpe meg en kontroll som rekker et stykke?

Noen som og nevnte, og jeg tror det står på linken over, at hvis jeg kjøper et bedre batteri kan jeg få litt bedre fart på saken.. Hvor kan evt skaffe det?

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale realflight G3.5

Meget realistisk på helikopter og fly :)

På elefun har de Interface for simulator

koster rundt 600,- da kan man bruke radioen man bruker til ordentlig flyving.

Og selve simulatoren,+ utvidelser finnes som torrents ;)

9241730[/snapback]

Til informasjon så fungerer IKKE interfacene til 600 kroner med Realflight G3.5 eller Reflex, dette da selve kopibeskyttelsen til disse simulatorene er i interfacet, og ikke som en cd-key. Så hjelper lite med torrents når du ikke kan koble radioen til ;)

Lenke til kommentar

9241730[/snapback]

Til informasjon så fungerer IKKE interfacene til 600 kroner med Realflight G3.5 eller Reflex, dette da selve kopibeskyttelsen til disse simulatorene er i interfacet, og ikke som en cd-key. Så hjelper lite med torrents når du ikke kan koble radioen til ;)

9249883[/snapback]

Poenget er at man kobler den til som en joystick og bruker en form for crack som går forbi denne interface "koden" i G3.5

Lenke til kommentar

9241730[/snapback]

9249883[/snapback]

Poenget er at man kobler den til som en joystick og bruker en form for crack som går forbi denne interface "koden" i G3.5

9250122[/snapback]

Noe av hensikten med sim er jo å lære å bruke fjernkontrollen.

Med en Joystick er det jo bare et spill.

Lenke til kommentar
Hvore mange grader mer toler en el-motor enn nitro eller benisn drevede motorer?

9250175[/snapback]

Kommer en el-motor opp i 80-90 grader (magnetene inni er da somregel varmere) er det stor fare for at magnetene mister sin styrke, og motoren mister effekt. Mens en nitromotor tåler en god del høyere temperatur enn dette. Hvorfor spør du?

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar
hmm, hvorfor er DA el- biler "skapt" får drifting, vis det tar større skade ved lenge høyt turtall? kommer det ann på hva type motor det er ?

9250926[/snapback]

Tviler på de skapt for drifting men å ha en elmotor i bilen er en større fordel kontra en fuelmotor grunnet støy og lettere vedlikehold(tror jeg).

Dessuten tror jeg ikke elmotorene i en driftebil blir så utrolig varme grunnet liten last for motoren(dekkene spinner vel så og si hele tiden).

Lenke til kommentar

Jeg har et slikt Cessna 4kanals pakkeløsningsfly som jeg klarte å totalhavarere tidligere i dag (med tanke på hvor mange løse deler jeg fikk av flyet ser jeg ikke bort fra offentlig granskning av denne katastrofen).

Det jeg lurte på er om jeg kan kjøpe et slikt og bruke radio, mottaker, batteri, motor, servoer +++ fra det gamle flyet?

Lenke til kommentar

Hmm.. da tror jeg heller at jeg lar det vente :p

Fikk med noen skumgummi saker som visst skal brukes til luftfilteret..

Fuelfilteret skal gjøres rent med fuel ikke sant?

Haha, lønner seg å feste motoren SKIKKELIG før man kjører ja.. gikk det spurgearet gitt :hm:

Men det var gammel da.. :p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...