lynlim Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg vil anbefale realflight G3.5 Meget realistisk på helikopter og fly På elefun har de Interface for simulator koster rundt 600,- da kan man bruke radioen man bruker til ordentlig flyving. Og selve simulatoren,+ utvidelser finnes som torrents Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kjøpte meg denne her: http://www.multihandel.no/index.php?page=s...emart&Itemid=26 Men jeg er litt missfornøyd med rekkevidden på den. Lurer på om dere har vet om noen steder hvor jeg kan kjøpe meg en kontroll som rekker et stykke? Noen som og nevnte, og jeg tror det står på linken over, at hvis jeg kjøper et bedre batteri kan jeg få litt bedre fart på saken.. Hvor kan evt skaffe det? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Jeg vil anbefale realflight G3.5Meget realistisk på helikopter og fly På elefun har de Interface for simulator koster rundt 600,- da kan man bruke radioen man bruker til ordentlig flyving. Og selve simulatoren,+ utvidelser finnes som torrents 9241730[/snapback] Til informasjon så fungerer IKKE interfacene til 600 kroner med Realflight G3.5 eller Reflex, dette da selve kopibeskyttelsen til disse simulatorene er i interfacet, og ikke som en cd-key. Så hjelper lite med torrents når du ikke kan koble radioen til Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg vil anbefale realflight G3.5Meget realistisk på helikopter og fly På elefun har de Interface for simulator koster rundt 600,- da kan man bruke radioen man bruker til ordentlig flyving. Og selve simulatoren,+ utvidelser finnes som torrents 9241730[/snapback] Til informasjon så fungerer IKKE interfacene til 600 kroner med Realflight G3.5 eller Reflex, dette da selve kopibeskyttelsen til disse simulatorene er i interfacet, og ikke som en cd-key. Så hjelper lite med torrents når du ikke kan koble radioen til 9249883[/snapback] Poenget er at man kobler den til som en joystick og bruker en form for crack som går forbi denne interface "koden" i G3.5 Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Finnes det så er det vel greit nok Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja bruker det selv på en gammal TX hjemmemekka så den funker som joystick. Men den er ikke no å skryte av så jeg kjøper nok sånn E-sky "simulator" snart. Koster jo bare 299.-. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvore mange grader mer toler en el-motor enn nitro eller benisn drevede motorer? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg vil anbefale realflight G3.5Meget realistisk på helikopter og fly På elefun har de Interface for simulator koster rundt 600,- da kan man bruke radioen man bruker til ordentlig flyving. Og selve simulatoren,+ utvidelser finnes som torrents 9241730[/snapback] Til informasjon så fungerer IKKE interfacene til 600 kroner med Realflight G3.5 eller Reflex, dette da selve kopibeskyttelsen til disse simulatorene er i interfacet, og ikke som en cd-key. Så hjelper lite med torrents når du ikke kan koble radioen til 9249883[/snapback] Poenget er at man kobler den til som en joystick og bruker en form for crack som går forbi denne interface "koden" i G3.5 9250122[/snapback] Noe av hensikten med sim er jo å lære å bruke fjernkontrollen. Med en Joystick er det jo bare et spill. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noe av hensikten med sim er jo å lære å bruke fjernkontrollen.Med en Joystick er det jo bare et spill. 9250422[/snapback] Protip: Når du legger radiosenderen til i Windows så dukker den normalt sett opp som en joystick i "gaming devices". Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hvore mange grader mer toler en el-motor enn nitro eller benisn drevede motorer? 9250175[/snapback] Kommer en el-motor opp i 80-90 grader (magnetene inni er da somregel varmere) er det stor fare for at magnetene mister sin styrke, og motoren mister effekt. Mens en nitromotor tåler en god del høyere temperatur enn dette. Hvorfor spør du? Endret 10. august 2007 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hmm, hvorfor er DA el- biler "skapt" får drifting, vis det tar større skade ved lenge høyt turtall? kommer det ann på hva type motor det er ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hmm, hvorfor er DA el- biler "skapt" får drifting, vis det tar større skade ved lenge høyt turtall? kommer det ann på hva type motor det er ? 9250926[/snapback] Tviler på de skapt for drifting men å ha en elmotor i bilen er en større fordel kontra en fuelmotor grunnet støy og lettere vedlikehold(tror jeg). Dessuten tror jeg ikke elmotorene i en driftebil blir så utrolig varme grunnet liten last for motoren(dekkene spinner vel så og si hele tiden). Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har et slikt Cessna 4kanals pakkeløsningsfly som jeg klarte å totalhavarere tidligere i dag (med tanke på hvor mange løse deler jeg fikk av flyet ser jeg ikke bort fra offentlig granskning av denne katastrofen). Det jeg lurte på er om jeg kan kjøpe et slikt og bruke radio, mottaker, batteri, motor, servoer +++ fra det gamle flyet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) *slett* Var visst feil det Endret 12. august 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er sånne lykter som dette vi snakker om nå ikke sant? http://www.biltema.no/products/product.asp...9&iItemId=76480 9264177[/snapback] Ble dette riktig tråd da, EvenruD? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvordan renser man luftfilteret på en savage? Bare bruke vann eller? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg ville brukt vann + såpe og vasket det skikkelig og spylt ut vannet. Så ville jeg tørket det i noen dager for å smøre det inn med litt luftfilterolje. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hmm.. da tror jeg heller at jeg lar det vente Fikk med noen skumgummi saker som visst skal brukes til luftfilteret.. Fuelfilteret skal gjøres rent med fuel ikke sant? Haha, lønner seg å feste motoren SKIKKELIG før man kjører ja.. gikk det spurgearet gitt Men det var gammel da.. Endret 12. august 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen som vet om det er en hpi forhandler i sverige? Evt om man kan få tak i deler billigere i sverige? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er slike "friflukts"-fly bare sånn at man setter på en motor og så kaster man flyet så kjører det rett fram eller? http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...ategoriID=10000 - her er det jeg skal kjøpe HVIS man styrer flyet selv og ikke bare kaster det. (Kjøper det bare for moro skyld altså hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå