Ozelot Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Anders: er vel kanskje like grieit å vente til du skaffer deg et eget kjøretøy da En elbil hadde sikkert vært like morro. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Til jeg skaffer meg eget kjøretøy? Mener du bil så jeg kommer meg til steder så jeg får kjørt? Skal finne et sted å kjøre i dag hvis det ikke kommer noe mer regn (har ikke regna mye så) Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei, når vi er inne å¨drifting hva er det viktigste for å få en skikkelig god drift; Er det mer kraft mindre turtall (elektrisk motor da) Eller mindre kraft og mer turtall... Eller midt imellom? jeg merker at jo mindre turtall jeg har og kraft, destå letter er det får bilen at den retter seg opp mitt i en sving... men tar jeg feil? håper på svar:) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De værste drifterne kjører jo med Børsteløse motorer med opptill 60 000 rpm. Er vel kanskje en grunn til at de velger disse dyre og værsting motorene da. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som vet om det er vanskelig å skifte bremsebelegget på en savage? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som vet om det er vanskelig å skifte bremsebelegget på en savage? 9219521[/snapback] Det er da ikke vanskelig, bare og skru ut og se det da. Hadde sikkert tatt deg like kort/lang tid og skru ut / se, om det er vanskelig som å skrive den posten :!: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nja skeptisk.. Ser jeg på tegningen ser det ut som et mindre kaos å ta alt fra hverandre. Akkurat som å ta ut bunnplata eller hva det heter, skal visst være et mindre hælvete å få det montert. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De værste drifterne kjører jo med Børsteløse motorer med opptill 60 000 rpm. Er vel kanskje en grunn til at de velger disse dyre og værsting motorene da. 9219489[/snapback] !!! Det er ikke mulig!!! 60 000 RPM... ! det er fortere en jeg tenker Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nja skeptisk.. Ser jeg på tegningen ser det ut som et mindre kaos å ta alt fra hverandre. Akkurat som å ta ut bunnplata eller hva det heter, skal visst være et mindre hælvete å få det montert. 9219558[/snapback] PÅ min buggy er det fire ubraco skruer, så har du midtdiffen ute, og skivene sitter på hver sin side av den, så da er det bare 4 skruer til. Så på bilen min er det iallefall gjort på 2min. Gi oss et bilde? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som vet om en guide hvor man kan lære hvordan man skal fly r/c fly? Det var visst veldig mye vanskeligere enn jeg hadde trodd...hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det kan være veldig lurt å begynne med en simulator. Denne er heller ikke så veldig dyr. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Nja skeptisk.. Ser jeg på tegningen ser det ut som et mindre kaos å ta alt fra hverandre. Akkurat som å ta ut bunnplata eller hva det heter, skal visst være et mindre hælvete å få det montert. 9219558[/snapback] Å montere og demontere er enkelt, men det kan ta litt tid. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor mye som skrues fra hverandre for å skifte belegg, men jeg tror kanskje du må ut med hele girboksen eller diff og hjuloppheng bak. Uansett så blir det litt å skru på, men det er ikke vanskelig. Jeg skulle ha sjekket på min egen, men den er allerede i deler da jeg har måtte ta ut revers-modulen. Red.: Hudd. Det der var utrolig dårlig formulert, men jeg gidder ikke å ta det på nytt. Du forstår sikkert hva jeg mener uansett. Endret 7. august 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Flerek, hvor får jeg tak i det og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Flerek, hvor får jeg tak i det og hvor mye koster det? 9224192[/snapback] Han la en link i posten sin. http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...)&kategoriID=36 koster 295.- Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ahh, så ikke det der. Nice, skal spare til den der. Der får jeg med ALT jeg trenger ikke sant? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ahh, så ikke det der.Nice, skal spare til den der. Der får jeg med ALT jeg trenger ikke sant? 9225640[/snapback] Ja du får med FMS hvis ikke jeg husker feil. Uansett kan du laste ned FMS etterpå. Det er gratis. VIl uansett ambefale Realflight G3.5 Men det koster jo 1800kr elns. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg trenger nye dekk til min Traxxas Rustler. Det jeg er ute etter er dekk med veldig grovt mønster. Gjerne skovledekk. Kjører mye i sand og slicks er ikke helt tingen der. Noen som vet hvor man kan få tak i noe slikt til 1/10-modeller? Tenkte noe slikt som dette, bare til 1/10-modeller. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jepp, har FMS. Styrer med tastaturet...blir ikke det samme som med en fjernkontroll hehe Men skal spørre nede i byen her om de har fjernkontroll med USB kabel som jeg kanskje kan bruke på FMS. Da kan jeg jo fort spare penger Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei Eg og noken kompiser har tenkt å hive oss inn i RC Fly verdenen og har ikkje tenkt å betale så alt for mykje... i første omgang Så det vi lurer på er: Billgste og beste RC-Fly Kriterier: - Under 1000 (Bensin vist det går) - Nettbutikk - God rekkeidde - Og andre viktige kriterier Takker på førehand og for alle svar MVH Eplekaka og frende 9202376[/snapback] Nokken som kan svare på det? Var på en leikebutikk i går... der var et elektrisk fly til 1100... billige deler vist du ødelegger det... såg ikkje navnet... på pakken var der et gult fly... Hadde hale vinge og en ting til som du kunne styre... blei et avansert nybegynderfly... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hmm, se litt her du, Eplekake ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå