Anders Moen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hmm, nå har ikke jeg peiling på r/c helikopter, egentlig ikke noe r/c har jeg peiling på, men på smallsize.no har de ganske rimelige priser Lenke til kommentar
lynlim Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har et helikopter, x-ufo og noen fly. Har ett litt morro projekt med en 40size aurotrainer nitro. Har laget en bombeluke for egg, tror dette blir veldig morro http://www.youtube.com/watch?v=bcA6C94a07E Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Vis jeg kan velge HVILKEN som helst mini-z bil, for utom awd og overland... hvilken burde jeg tenke på? formula 1, mini-monster, mr-015, mr-02mm?? svar haster... helst innen 20:00 idag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har et helikopter, x-ufo og noen fly.Har ett litt morro projekt med en 40size aurotrainer nitro. Har laget en bombeluke for egg, tror dette blir veldig morro http://www.youtube.com/watch?v=bcA6C94a07E 9106319[/snapback] Den var rå! :!: beanfan94, velg MR-15 eller Mini-Monster, avhengig av hva du foretrekker. MR-02 og F1 vet jeg ikke om man får tak i lengre. Det vil si jeg ikke så dem i siste Kyosho katalog. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 lynlim: Du skulle ha kjørt oppe i lufta og slippi noen da. Prøvd å treffe noen ;p Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har et helikopter, x-ufo og noen fly.Har ett litt morro projekt med en 40size aurotrainer nitro. Har laget en bombeluke for egg, tror dette blir veldig morro http://www.youtube.com/watch?v=bcA6C94a07E 9106319[/snapback] Den var rå! :!: beanfan94, velg MR-15 eller Mini-Monster, avhengig av hva du foretrekker. MR-02 og F1 vet jeg ikke om man får tak i lengre. Det vil si jeg ikke så dem i siste Kyosho katalog. 9108358[/snapback] nei, men alt det som står i katalogen, er ikke alt de som er i butikken, har sett mange ting i kyosho butikken som ikke står i katalogen.. jeg er uansett i sverige, den kyosho butikken i gøteborg er den største i skandinavia tror jeg? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noen som har tips til nybegynner fly eller heli? Helst fuel og ikke over 2500. Lenke til kommentar
lynlim Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Anders-Moen: Har hatt motor-trøbbel. (ikke rart, 15 år gammel motor) Fikk i en ny motor i dag Satser på å få det i lufta iløpet av helgen. Surt at jeg kun har mobil kamera, skulle hatt noe bedre en som så... Lenke til kommentar
lynlim Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 -Alex-: ARC Ready er et toppers begynnerfly, nesten uknuselig Det er en 40 size trainer, som skal ligne på en cessna. 4 kanaler: Throttle, aileron, elevator og rudder http://www.rcpartner.no/?da=1114&si=62 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvordan i huleste får man den saken som snoren sitter på, til å sitte i skallet sitt med fjæra? Er snakk om en snorstarter her... Tar å setter den inn, men den vil ikke dra snoren tilbake Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe FlyCamOne billigst mulig MED minnekort? Har funnet det her (http://www.sgshop.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=46_58&products_id=188), men til å være uten minnekort syns jeg kanskje det der blir litt dyrt. Eller spørs jo hvor mye minnekortet koster da. Anyone? Edit: Oops. Skulle ikke ha vært her alikevel. Bare tenkte litt feil når jeg postet den hehe. @lynlim Oi, begynner å få en gammel motor da hehe. Men hvis du får den til å funke, dra'n oppi lufta og skyt litt. Så litt gøy ut hehe Endret 21. juli 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 -Alex-:ARC Ready er et toppers begynnerfly, nesten uknuselig Det er en 40 size trainer, som skal ligne på en cessna. 4 kanaler: Throttle, aileron, elevator og rudder http://www.rcpartner.no/?da=1114&si=62 9112635[/snapback] Støttes, har selv en Ready, og det er et meget bra fly. Tåler mye, du får tak i reservedeler, flyr bra +++ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Hvordan i huleste får man den saken som snoren sitter på, til å sitte i skallet sitt med fjæra? Er snakk om en snorstarter her... Tar å setter den inn, men den vil ikke dra snoren tilbake 9112958[/snapback] Kanskje denne hjelper: http://www.rc411.com/pages/howto.php?howto=29&page=1 Red.: Spørsmål: Bruker digitale servoer mer/mindre strøm enn vanlige servoer? Endret 21. juli 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Fikk litt lyst til å kjøpe en ny bil og bygge den opp fra scratch.. Noen som har en å anbefale? Skal være fuel, 1/8 og helst ikke i den øverste prisklassen. Den skal også kunne kjøre i lett terreng, altså grus veier, jord osv men trenger ikke å være så stor som en Savage heller. Er det en Stadium Truck jeg er ute etter da eller? Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Kjøp den nye savage x 4.6 . Du finner den litt nede på siden til impx der. Jeg har selv savage x, bare med litt mindre motor, da jeg ikke ønsket byggesett. Den koster sitt, men er vel verdt det. Da den tåler ekstremt med bashing. Drev å kjørte endel timer i en gruve her forige helg, og ikke en ting ble ødelagt, selv om det var hopp på 5-6 meter rett i bakken. Grunnen til at jeg anbefaler monstertruck over buggie eller annen asfaltbil, er at da har du alternativer til hvor du ønsker å kjøre. Min savage drar fint 80 på asfalt, men om jeg ønsker, kan jeg kjøre gris på grus og gress også. Her er et lite klipp der de hopper med en savage x, ligger endel andre bra klipp på youtube også, verdt å sjekke ut. RBOYhYwbFiA n8hMBqZvRnQ Edit: La til en film til. Endret 22. juli 2007 av lain Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Fikk litt lyst til å kjøpe en ny bil og bygge den opp fra scratch.. Noen som har en å anbefale? Skal være fuel, 1/8 og helst ikke i den øverste prisklassen. Den skal også kunne kjøre i lett terreng, altså grus veier, jord osv men trenger ikke å være så stor som en Savage heller. Er det en Stadium Truck jeg er ute etter da eller? 9118982[/snapback] Stadium Truck/Truggy er en mellomting av Buggy og Monstertruck. Kort fortalt er det en 1:8 Buggy med lengre bærearmer, og større hjul. Hele chassiet er vel også noen få cm lengre. Om du ikke ønsker Monstertruck, så tror jeg Truggy eller Buggy ville vært et bra valg da begge takler ganske røft terreng. Kyosho har disse to typene, og begge skal være knallgode. Jeg vet at Buggyen er utrolig bra, og siden Truggyen er basert på Buggyen, så bør også den var av meget god kvalitet. Dessverre kommer nok begge disse ferdigbygget, med radio og annen elektronikk installert. Vel, de kommer også som byggesett, men da mener jeg de har en del oppgraderinger som gjør bilene mye dyrere. Savagen X 4.6 kommer også ferdig bygget, men det kom en annen Savage for litt siden, Savage X SS 4.6. Denne kommer som "Kit" slik at du må sette den sammen selv. Du må også kjøpe radio, mottager, servoer og diverse andre ting til den. Jeg legger med to linker til Kyosho bilene: Kyosho Inferno US Sports Readyset (Buggy) Kyosho Inferno ST US Sports Readyset (Truggy) Du kan også ta en titt på omtalene av rc411.com. Begge Kyosho bilene, men det er de litt mer avanserte versjonene de har testet. Du finner også HPI Savage 4.6 SS, en litt eldre modell, der. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Takk for gode svar! Er det butikker som er billigere enn de norske? Cutthroat Bill: Liknende sider som www.uncompany.com osv, finns det? Altså bare med RC istede for airsoft Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du tenker på en utenlandsk nettbutikk som spesialiserer seg på alt innenfor RC? Det gjør det sikkert, men det er ikke noe jeg kjenner til. Jeg kan derimot gi deg en link til denne tråden: Oversikt over Hobby-butikker/nettbutikker Her finner du linker til drøssevis av butikker som driver med RC. Hvem som er best, det vet jeg dog ikke. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Lurer litt på ang deler til Kyosho. Sintech, er det noe av det samme som kyosho? Passer f.eks sintech deler, eller ialfal enkelte sintech deler til Kyosho biler? -pixi Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 hei. Kjøpt en mini-z mr02mm funker kjempe bra.men kyosho er så slappe.jeg ba om et mr02 karosseri men så får jeg et helt annet som var for langt..det var en ferrari 575. Som jeg ikke får på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå