lain Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe, prøvd det også. Som sagt, jeg ser ingen logikk i at de blir spist opp, men skal stikke til butikken å høre med fjotten som solgte bilen om han gidder å titte på det. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror du tar for hardt i. Selv om du har papir i mellom drevene, så må du ikke ta i for mye. Dette gjorde jeg meg Infernoen, og da ble motor-drevet oppspist i løpet av kort tid. Da jeg fikk en ny, passet jeg på å la det være litt mer slakk, og da gikk det helt greit. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Lain: Om motor og girkasse står skikkelig fastskrudd og du har montert det hele med rett avstand til hverandre burde det gå bra. Selv har jeg aldri brukt papir e.l., kun tatt det på feelingen. Pass på at motor og girkasse står parallellt. Kjør de så tett sammen du kan , og skru på plass motoren slik at den står fast. Løsne så litt på alle skruene og dunk motoren utover fra girkassa helt til du kan se at tannhjulene ikke "bunner" hverandre. Om alt går fritt rundt uten motstand og du drar til alle skruene med locktite nå burde det holde. Mulig det er akkurat dette du gjør, tenkte bare at det var greit med en bruksanvisning i tilfelle det var noe du ikke hadde prøvd her. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Fler enn meg som ikke kommer inn på elefun.net? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Fler enn meg som ikke kommer inn på elefun.net? 9059030[/snapback] Ja! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Er nybegynner med radiostyrte fly osv, og har akkurat kjøpt et SilverLit X-Twin Classic Trainer. Morsomt fly det. Men nå har jeg bursdag om noen dager, og kommer til å få litt penger. Da skal jeg kjøpe et litt bedre og (forhåpentligvis) litt større fly som klarer å kjøre i litt vind. Har tenkt litt på dette flyet. Er det noe å satse på? (Ikke tenk på at jeg er nybegynner). Tåler det litt krasjing osv? (Btw, gidder ikke kjøpe bensindrevne fly (enda), så det skal være elektrisk) Så...bør jeg kjøpe det? Noen steder de selger det billigere enn der? (Skal ha det på sånn postoppkrav hvis jeg ikke finner det i en butikk i nærheten) Edit: Hvor stor plass trenger jeg for å kjøre dette flyet? Evt. noen som vet om noen steder det går ann å kjøre sånne fly her i Lillehammer? Endret 15. juli 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kan på det sterkeste anbefale dette flyet som nybegynnerfly. Koster bare en 100-lapp mer enn det andre du fåreslo, og er med 4 proposjonelle kanaler. Har det selv og tåler MYE julig før du knekker noe som ikke fikses med duck-tape og hobylim. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hm, okay. Så litt på det nå. 980mm = hvor mange cm? (Mine kunnskaper er høye, eller hva?) Det kan ikke være for stort, for det er ikke så veldig mange steder utenom nede på kjøpesenteret i byen på parkeringa på søndager å kjøre så...hehe Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Er nybegynner med radiostyrte fly osv, og har akkurat kjøpt et SilverLit X-Twin Classic Trainer. Morsomt fly det. Men nå har jeg bursdag om noen dager, og kommer til å få litt penger. Da skal jeg kjøpe et litt bedre og (forhåpentligvis) litt større fly som klarer å kjøre i litt vind. Har tenkt litt på dette flyet. Er det noe å satse på? (Ikke tenk på at jeg er nybegynner). Tåler det litt krasjing osv? (Btw, gidder ikke kjøpe bensindrevne fly (enda), så det skal være elektrisk) Så...bør jeg kjøpe det? Noen steder de selger det billigere enn der? (Skal ha det på sånn postoppkrav hvis jeg ikke finner det i en butikk i nærheten) Edit: Hvor stor plass trenger jeg for å kjøre dette flyet? Evt. noen som vet om noen steder det går ann å kjøre sånne fly her i Lillehammer? 9076519[/snapback] Det du har kjøpt har jeg også Vurderer og kjøpe noe større og bedre, slik du linker til her. Andre forslag enn det dere har kommet med nå? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hehe, ok. Driver å leter etter litt. Fant et på butikken som er nede i byen her på nettshoppen deres. Er det noe tess eller? Tåler det litt krasj (hihi)? En liten film: http://www.horizonhobby.com/Products/Defau...?ProdID=EFL2075 (sorry for at jeg ikke linker til IMPX hvor jeg skal kjøpe det hvis de selger det, men de bruker noe så sugent som Mamut.com til netshop) Hvor mye plass trenger jeg osv for å kjøre det? Vet om en asfalt plass på...tja, 20 meter i bredden og kanskje 60 i lengden (veldig usikker, men). Er det å anbefale? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg bruker en oppstillingsplass for lastebiler på ca 40x40 meter som flyplass, så parkeringsplasser utenfor kjøpesentre bør vel funke greit. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Okay, det høres supert ut. Da tror jeg at jeg skal kjøpe det flyet jeg linka til over når bursdagen min er over om 6 dager, for da har jeg sikkert fått inn litt penger. Hvis jeg i tillegg feier 'barnebursdagen' min i år, så får jeg jo litt ekstra der og selv om det er litt vanskelig å få inn alle sånn midt i sommerferien Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (Sorry for dobbelposting) Har funnet et annet fly nå. Ca. 800-900 kroner dyrere, men det er iallfall et nybegynner-fly med innebygd antikrasj funksjon. http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...id=1&subgid=558 Noen som har erfaring med det? Ble anbefalt det av en som driver med radiostyrte fly som jobber der jeg skal kjøpe det hvis jeg skal kjøpe det. Erfaringer osv noen? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det hørtes jo fornuftig ut for en ny-begynner da. Sikkert verdt de 400,- mere, isteden for å kræsje det andre og kjøpe et nytt. Så kommer det til det område, hvor godt dette anticrash greine fungerer da.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, ikke sant. Ikke lett å vite. Prøver å finne noen videoer av folk som flyr flyet på YouTube.com for å se om de demonstrerer den antikrasjen. Har ikke funnet noen så langt. Går jo sikkert ann å spørre han som jobber i butikken om å få se på noen som har det siden han er visstnok med i en flyklubb her i Lhmr Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har fått tilbud om en Kyosho Landmax 2 med Peugeot karosseri, radio osv i bytte mot en softgun sniper. Er dette en bra bil eller? Den er noe brukt, men eieren har passet bra på den og har satt i girkassa osv. Følger også med en radio av no slag. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har fått tilbud om en Kyosho Landmax 2 med Peugeot karosseri, radio osv i bytte mot en softgun sniper. Er dette en bra bil eller? Den er noe brukt, men eieren har passet bra på den og har satt i girkassa osv. Følger også med en radio av no slag. 9102155[/snapback] Tja hvorfor ikke. RC bil er jo betraktlig morsomere enn Softgun da Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har fått tilbud om en Kyosho Landmax 2 med Peugeot karosseri, radio osv i bytte mot en softgun sniper. Er dette en bra bil eller? Den er noe brukt, men eieren har passet bra på den og har satt i girkassa osv. Følger også med en radio av no slag. 9102155[/snapback] Tja hvorfor ikke. RC bil er jo betraktlig morsomere enn Softgun da 9102217[/snapback] Vel, nå driver jeg med airsoft da (organisert softgun spill) så det er jo hver sin smak Men er det en bra bil? Mye kan man evt få for en sånn? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Landmax er en eldre, utgått bil, og det er kanskje ikke like lett å få tak i deler til den som en nyere modell. Men Kyosho skal vist være kjent for å produsere deler selv til utgåtte modeller, så kanskje tar jeg feil. Uansett er Landmax, såvidt jeg vet, bygget på Inferno-buggien, og Inferno-buggien er uten tvil blant verdens beste i klassen. Kort fortalt tror jeg du får en god bil, men om den er verdt mer enn sniperen din ... vanskelig å si. Hva slags radio følger med? Om det er en standard radio, så er den ca null verdt, selv om den gjør jobben sin. Finn også ut hva slags mottager, servoer og annet utstyr som følger med. Er motoren standard, for eksempel? Red.: Fikset opp i noen uklarheter. Endret 19. juli 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei! Mulig jeg kunne postet dette en annen plass men er det noen av dere som er eksperter på dette som kan anbefale et nybegynnerhelikopter som ikke koster skjorta? Hvis dere har en nettbutikk hvor det er til salgs er dette også helt topp. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå