lain Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Da var Savage X kjøpt, og brukt meste av kvelden til å prøve å kjøre den inn, ser frem til tuneing og skikkelig kjøring i morgen, godt fornøyd med kjøpet, veldig solid ramme og bra demping. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Gratulerer så meget med ny bil! Godt å høre du er fornøyd. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er godt fornøyd fortsatt, etter å ha kjørt mer eller mindre i hele dag. Nå er den tunet skikkelig inn, så går som bare det. Er moro med leketøy for litt eldre "barn" også ^^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har endelig fått tak i 16% MT fuel! Strømstad ble løsningen. *husje vekk den forferdelige 10%-lukta* Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei. Jeg er frsta til å ta med meg en zagi seiler på haukeli for å fly der. Tenkte det kunne være artig ettersom det er mange bakker og alltid vind. Er det noen som vet om det er ok å fly der? Er jo tynnere luft der. Vil det være ett problem? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe plastikkskrog for båt? Altså noelunde stort, men uten noe annet enn skrog. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg tror de fleste RC-produsenter lar deg kjøpe skrogene alene, og ikke hele båten, så da får du slike i hvilken som helst butikk som fører RC-båter. Her har du en liste over butikker/nettbutikker som driver med RC: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730163 Lenke til kommentar
Mitt_Nick Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei hei! Har lenge tenkt på å kjøpe meg et helikopter... Var i en butikk i dag og så på Nikko Sky Ace. Jeg er helt fersk på dette, så mitt spørsmål er om dette er et greit nybegynnerhelikopter? Prisen på det var 999,- Eller har dere noen andre forslag? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Hei hei! Har lenge tenkt på å kjøpe meg et helikopter... Var i en butikk i dag og så på Nikko Sky Ace. Jeg er helt fersk på dette, så mitt spørsmål er om dette er et greit nybegynnerhelikopter? Prisen på det var 999,- Eller har dere noen andre forslag? 8743289[/snapback] Dropp Nikko, som i mine øyne bare er et artig leketøy med destinasjon bosskurven, og kjøp heller en E-sky Lama V4 fra elefun Denne er lett å fly, og kjempeartig å leke med innendørs. Du får også lett tak i reservedeler, noe du ikke gjør med Nikko sin. http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...5&kategoriID=24 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hvis jeg tilfeldigvis skulle gå til innkjøp av et modellfly kan jeg lære det av meg selv, eller er det anbefalt trener? Hvilke rimelige fly anbefaler dere hvis man har tenkt å lære det av seg selv? Så på dette: http://www.teknisk-hobby.no/shopelement.as...16327&pid=17928 Eller hadde en simulator vært tingen i starten.. Endret 31. mai 2007 av Xander^ Lenke til kommentar
Mitt_Nick Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hei hei! Har lenge tenkt på å kjøpe meg et helikopter... Var i en butikk i dag og så på Nikko Sky Ace. Jeg er helt fersk på dette, så mitt spørsmål er om dette er et greit nybegynnerhelikopter? Prisen på det var 999,- Eller har dere noen andre forslag? 8743289[/snapback] Dropp Nikko, som i mine øyne bare er et artig leketøy med destinasjon bosskurven, og kjøp heller en E-sky Lama V4 fra elefun Denne er lett å fly, og kjempeartig å leke med innendørs. Du får også lett tak i reservedeler, noe du ikke gjør med Nikko sin. http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...5&kategoriID=24 8748517[/snapback] Okey! Er veldig fristende å bestille det Men sånn ca rekkevidde er det på det? Vil jo helst fly litt ute også Hva mener dere om dette? Det er jo satt ned en god del i pris også Endret 1. juni 2007 av Mitt_Nick Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 mini-z min har gått i lufta..nesten Jeg brukte var nok til å kjøre inn 8 AAA batterie i mini-z min..nå kan jeg ikke gi gass lengre...går det ann og få den "chippen" som reservedel? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 "Chippen"? Mener du fartsregulatoren? Den, og alle andre deler, får du bestilt om du skulle ønske det. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 men det er er litt vankelig...den sitter festa med loddtråd... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det er lettere å bedømme om du kommer med bilder, men det greieste er uansett å snakke med en i en butikk hvor de selger Kysoho. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 trykkk for større og bedre bilde... Jeg var nettopp idag hos kyosho... skjønner du hva som har skjedd?? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du kan ha satt i batteriene feil slik at du fikk en kortslutning, mendet er vanskelig å si. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 nei, de er feil... jeg har brukte et meangree power batteri (8XAAA) det begynte å ryke fra bilen,,,da dro jeg batteriet ut Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Beklager, jeg forstår ikke helt hva du mener. Har du blandet forskjellige typer batterier? Og bilen bruker bare 4 AAA batterier, ikke 8. Eller er det kanskje noe nytt med AWDen? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) nei, jeg kjøpte lys set.. de har samme intakt som jeg kunne feste battriet til...som vr 8 AAA battri pakke her er et enda bedre bilde... har IKKE på lys set intaket på den .. Trykk for bedre bilde Endret 3. juni 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå