Gå til innhold

Pussig problem i Internett Explorer (WinXP)

Anbefalte innlegg

Da jeg prøvde å laste ned noen Linux-iso'er igår kræsjet Exploreren. Fikk visst ikke lov til det (kanskje fordi det er Linux). Uansett hva jeg prøvde så kræsja det. Har sålangt ikke hatt noen problemer overhodet med WinXP men nå kom det altså.

Alt fungerer tilsynelatende fint igjen nå, men alle de siste linkene som normalt er synlige i adresselinjen øverst er borte! Det pussige er at hver gang jeg begynner å skrive "http://ww" osv så kommer det opp en liste med alternativer. Dette er litt plagsomt så jeg gikk inn i innstillingene og slettet Cookies, filer og loggen. Allikevel kommer disse alternativene opp igjen.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et tips: Ikke last ned isoer med Explorer, bruk enten en ftp-klient, eller en downloadmanager (som f.eks er inkludert i Opera). Da får man i tillegg til en mer stabil download og så muligheten til å ta resume hvis noe skulle gå galt...en STOR fordel når det er så store filer det er snakk om.

Ang det med at det klikker på at det er linux?! :smile: Tullball...

Har du ikke fått opp alternativer når du har skrevet inn adresser i adresselinjen før du? Det har alltid jeg. Mulig det er en egen innstilling til det...vet ikke hvorfor det kom akkurat etter dette skjedde...

Jaja, god sommer....

HEI! Melding nr 100 Ikke verst...er en stor dag for meg i dag! :smile: Not....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...