miCro Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Jeg ble tipset om en sang av en venn i dag som het Trick Daddy - Sugar, som er en litt annerledes og funky hip-hop sang. Jeg har egentlig ikke vært borti så mye av den stilen før, men jeg likte den veldig godt. En annen sang av samme kaliber er 50 Cent - Hate It Or Love It. Jeg vet mange her inne ikke er spesielt glad i den karen, men en del av sangene på hans nye album er faktisk litt forskjellig fra det han har gjort før. Uansett lurte jeg på om noen kunne tipse meg om sanger som har noelunde samme stil som disse to sangene. Jeg ville i så fall bli veldig glad! Endret 12. mai 2005 av miCro Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 prøv å få tak i litt gammal hip-hop ... musikken fra filmen Beat Street er ett godt sted å begynne... det er litt funky-disco feeling over det... jeg digger det værtfall Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sånn funky hip-hop? Snoop Dogg - Undercova Funk Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Breakdance-Beatstreet ... den er kul Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis du har lyst på litt kul type hip-hop bør du skjekke ut asian dub foundation. Dub er en egen sjanger, men det ligger ganske nært Hip-hop. BTW: Run DMC er genialt. edit: fikset litt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jazzmatazz er herlig jazz/hip-hop fusion. Anbefales! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Hvis du har lyst på litt kul type hip-hop bør du skjekke ut asian dub foundation. Dub er en egen sjanger, men det ligger ganske nært Hip-hop. De er vel Trip-hop? De er vel litt mer electronica aktige... Mer kul trip-hop lignende saker: Massive Attack RJD2 Endret 13. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Roots Manuva http://www.rootsmanuva.co.uk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Roots Manuva var knall! Jeg har hørt rykter om at cubansk rap er i vinden om dagen, noen som har noen tips på den fronten? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Roots Manuva var knall! Kjøp Run Come Save Me-plata hans. Witness (1 hope) er funky som faen Witness (1 Hope) (Quicktime) Endret 14. mai 2005 av Glint Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Material - Intonarumori. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Leftfield hiphop: Faust/Dälek, The Notwist/Themselves (Anticon) Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Her er litt G-Funk som det kalles. Snoop Doggy Dogg - Gin N' Juice Eazy E - Radio Eazy E - Eazy-er said than done Nate Dogg Feat. Warren G - Regulate Og detta skulle dykk ikkje tru: Dr. Dre av alle artister har litt melodiøse sanger fra begynnelsen av 90 tallet. Sjekk like godt ut hele albumet The Chronic fra 92. Sanger som kan minne litt om det du søker uti fra denne platen er feks. Lil Ghetto Boy Let me Ride Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Dere må bare sjekke ut Qasimoto og andre artister på Stone Throw Rec. Shonah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå