Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT Thomson 510 router

Anbefalte innlegg

Hei. Har hatt Nextgentel Charlie i ca 1. måned nå. Og har desverre fra første dag opplevd at routeren plutselig blir fra koblet. Routeren vil prøve å koble seg til internet igjen, men vil vanligvis ikke greie dette før det har gått et kvarters tid. Noe som kan skje opptill fem ganger om dagen (og da har jeg blodtrykket på farlig høyt nivå ;) ). Er det bare jeg som opplever dette eller er det et kjent fenomen...?

Har hatt tiscali før Ngt, med samme router og da hadde jeg ikke noen feil. Og en annen ting, når jeg fikk routeren fra Ngt så dukket det opp en "Internet Connection" ikon, noe som ikke var der da jeg hadde tiscali.

Håper dere forstår mitt problem, og at noen kan gi meg råd eller tips.

Endret av tmarcusk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ut i fra det er "Thomson SpeedTouch 510i" router du har.

Jeg hadde samme problemet da jeg måtte skifte abonnement og bytta ut min gode gamle Cisco 677 :love:

Da disconnecta Thomson routern seg både titt og ofte, så jeg sendte den inn og fikk en ny en. Og nå funker det som barre juling. Stabilt som barre det :D

Kan være det er der det ligger. Routern er rett og slett barre vrang av seg :no:

Om det ikke gir seg, så send den inn og få en ny en. Hjelper ikke det så har du muligens et ustabilt nett :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har motatt en ny router av Nextgentel, til stor glede. Selv om det tok en stund før den ble sendt, men pytt pytt.

Overraskelsen var også stor da denne routeren mister kontakt med nettet, men denne virker litt mer stabil hvis man kan kalle det det. Er så og si 100% sikker på at det ikke er feil fra min side, da jeg har sjekket selv og bedt over noen kjent folk som skal kunne dette.

Det jeg lurer på er dette, er det flere som har trøbbel med ngt sine thomson 510i routere. Tenkte at så lenge de har byttet til å bruke disse, og stiller dem om til routere. Kanskje de stiller dem inn feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...