B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 S700i hvis du vil ha bra skjerm og kamera Ehm.. skjermen er jo riktignok litt større, men kameraet er mye dårligere enn K750 sitt. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Altså, d500 og s700 begynner å bli "gamle". D600 er jo på vei nå, og den vil jo ta over for d500. 6680 som nevnt er jo en 3g telefon. Spm er; trenger man 3g? tror nok ikke det nettet kommer til å bli brukt optimalt før om kanskje ett år eller to, så jeg tror det er en lang vei igjen. s700 er jo i tillegg STOR. Har prøvd å ha en i lomma, og den er SVÆR. Av disse enkle grunnene velger jeg k750:) Pluss at den har 2mpx kamera, støtte for memory stick duo (enten 2 eller 4gb husker ikke helt), mp3 spiller, knallgod skjerm. +++-totto Den støtter opptil 4GB, men jeg tror det kun finnes 2GB kort nå(?) Lenke til kommentar
asuspc Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Hei Takker for alle svar, og resultatet ble kjøp av K700i. Avgjørende ble til slutt kamera/mp3/radio og potensiale for stor minnekapasitet. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei Takker for alle svar, og resultatet ble kjøp av K700i. Avgjørende ble til slutt kamera/mp3/radio og potensiale for stor minnekapasitet. Er vel K750 du mener her, tenker jeg. med tanke på kamera og minne Lenke til kommentar
arian84 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Må si at SE K750i er den beste telefonen jeg har hatt til nå, selv om det var noen bugs. Ingenting er perfekt, men denne er ikke langt fra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå