Aetius Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Her er Mutter'n: Gjett om telenor har meg som kunde lenger enn nødvendig? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Mutter'n her: Hvor lenge kommer telenor til å ha meg som kunde montro? Og de har i dag sendt meg, tilfeldigvis, en brukerundersøkelse......men det skal sies, jeg treffer alltid hyggelige folk, men det var produktet da. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Du kan si opp telefonen. Deretter betaler du kr 60,- i mnd for linje noen mnd. Deretter tegner du nytt analogt abonnement som ikke koster noe å tegne eller bedre du skifter til IP-telefon en gang for alle. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Koster 1490kr å opprette nytt PSTN abbonement såå. gratis er det ikke. du får tenke at du sparer inn de 990 kr iløpet av et år med PSTN kontra ISDN. 159 vs 229. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har hørt rykter om at Telenor skal komme med et produkt som tillater 1 linje på ISDN. Dette vil da senke linjeleie-avgiften (abb. avgift), slik at man slipper å gå over til analog for å "spare" penger. Tror det skulle komme 1. Juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå