netbrain Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 noen som vet om en webbutikk hvor en kan få tak i plexiglass som er beregnet for å utforme selv? altså.den typen der det ikke følger med lister og annet liknende piss. alt jeg trenger er noe billigplexi/akryl glass, helst firkantet/rektangulært. heh, var ikke meningen å høres irritert ut . mvh Kim Lenke til kommentar
pichashu Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg vet ikke om en webshop men har selv kjøpt hos "glassmester" i bergen men det var dyrt. 650 kr for 150 cm x 40 cm. Dette var ikke til data Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Denne tråden er feilpostet, men anyways; gå til din lokale glassmester og spør om du kan få eller kjøpe en plexibit hos ham. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei. Vet ikke hvor store stykker du skal ha? De har noen små plater hos clas ohlson, 15x20 og 20x30 cm. Og de koster ikke allverden, 29-49 kroner. www.clasohlson.no Mange lokale glassmestere kan også ha slike ting i stort format hvis du trenger det. Men det er ganske dyrt ;-) Ellers kan du søke på plexiglass på gule sider, velge plastvarer på siden som kommer opp, og starte en liten leterunde.... Fant mange som ihvertfall lagde ting i plast, mulig det lar seg gjøre å kjøpe noe der... Gi gjerne en tilbakemelding hvis du finner noe spennende.... Lykke til! Nettulf Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Skal du bare ha småstykker får du kjøpt avkapp for noen få kroner hos de fleste glassmestere... Lenke til kommentar
netbrain Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 hm, jeg fant plexiglass 50x25cm hos elfa.se men jeg skulle hels hatt 50x50. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg fikk plexiglass til pcen min for 150,- hos en glassmester. ca 40x50 på øyemål. Gå til en litt "uformell" plass. Der er det ofte greie fagmenn som gir deg ting til en rimelig penge, istedet for disse som står i butikk og bare tenker penger og paragrafer. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Flyttes fra "Hjelp til kjøp/salg av PC" til Casemods. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvis du er heldig får du kanskje et gratis avkapp hos din lokale glassmester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå