Moveman Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan jo sjekke denne og:www.megabillig.com Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) har sett på megabillig, og det er en del fristende der, men webshoppen ser så sinnsykt tvilsom ut. Minner nesten om arngren Endret 13. mai 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Oter Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 har sett på megabillig, og det er en del fristende der, men webshoppen ser så sinnsykt tilsom ut. Minner nesten om arngren det er bare å handle på megabillig. har selv kjøpt forsterker og kondensator der. varene ble sendt på mandag fra usa,ble levert på døra mi på onsdag. det er vel nesten så ikke posten klarer å levere så raskt innen norge. jeg kjøpte RF T20001BD monoblock og en stinger kondis. er kjempefornøyd med handelen der,kommer helt sikkert til å kjøpe nye bassere der også. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) hm.. vet de hadde stroker der for en stund siden. Hvordan blir det med toll? Blir sikkert himla dyrt å få tilsendt en stroker eller lignende? Endret 13. mai 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Oter Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hm.. vet de hadde stroker der for en stund siden. Hvordan blir det med toll? Blir sikkert himla dyrt å få tilsendt en stroker eller lignende? jeg handlet for ca 10000kr med frakt,mener jeg betalte ca 350 kr i moms. de sender en kvittering med pakken som ikke stemmer med varens verdi,det er den du betaler moms av. de sender deg den virkelige kvitteringen på mail,genialt blir vel enten en cv stroker pro,eller 1 mtx thunder på meg. du må betale 8060 kr for cv stroker pro 15",da er frakt,moms og forsikring inkl. da blir den levert på døra hos deg,ingen extra utgifter. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 hm.. megabillig frister noe sinnsykt. Får se når jeg skal begynne å kjøpe. Vil aller helst ha varer betalt som oppkrav, så da blir det nok hakket verre Lenke til kommentar
Oter Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 det blir nok verre da ja,jeg betalte med paypal hos megabillig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå