Gå til innhold

Skal man slå igjen?

espinos

Anbefalte innlegg

Hadde det vært tilfelle, hadde ikke den fyren forlatt steder uten hver eneste tann ut av den store kjeften hans :p;)

Hadde du møtt på feil person hadde du ligget til sengs de neste to månedene. :p

Pga. treninga er jeg redd for alle om jeg opptrer truende, skumle greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde det vært tilfelle, hadde ikke den fyren forlatt steder uten hver eneste tann ut av den store kjeften hans :p  ;)

Hadde du møtt på feil person hadde du ligget til sengs de neste to månedene. :p

Pga. treninga er jeg redd for alle om jeg opptrer truende, skumle greier.

visst det skjer en gang, får vi håpe jeg er helig med personvalget :)

Endret av espinos
Lenke til kommentar
Uavhengig av lov og rett, hva mener dere om slike situasjoner, skal man slå igjen, eller skal man la vær?

Du sier ikke noe om hvor hardt kompisen din blir slått da. Jeg syns alt avhenger av det. :whistle:

Lenke til kommentar

han ble slått ganske hardt, men han tåler en del så... du kan si de fleste etter et sånt slag ville logge på bakken me tunga ut av kjeften, og glodd opp i luften.. så hardt var det...

Endret av espinos
Lenke til kommentar

Slår noen meg én gang ut av det blå blir jeg bare sjokkert. Slår personen en gang til så forsvarer jeg meg selv, da er det krig. Jeg går ikke før vedkommende har gitt opp eller blitt slept bort derfra.

Jeg pleier å holde personen i bakken til han gir opp.

Jeg slår ikke uten det er nødvendig (når personen angriper f.eks), bruker kjeften som distanse forsvar. ;)

Selv om jeg har briller (ca +10 syn!!!(!)) så er jeg ikke noe lese esel. Er som oftest brillene som begrenser meg, men ser fint personen uten briller. Er litt kjipt å ødelegge et par flaskebunner til opp imot 5 høvdinger.

De som oppfordrer til bråk er patetiske! :thumbdown: Nesten slik de fortjener å få juling. Men det er vel det de vil :p

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
MEN hvis ei jente, vel å merke, hadde slått meg på noen måte hadde hun nok fått en rett venstre tilbake. Ikke det at jeg vet helt hva en "rett venstre" er, men det høres bra ut ;)

Rett høyre er vel bedre vist du er sterkest i høyre armen... Last ned noen filmer av bas rutten; det er instruksjons videor på streetfighting ol. :p der lærer du hvordan du slår ut en fjott når han prøver å voldta deg...ikke at det gjelder meg (håper jeg) du lærer mye annet itresangt der for envær liten nerd (nesten da...)

Laster ned en Bas Rutten film nå. Ikke det at jeg kommer til å få bruk for det. Men vil bare se på idioten. ;)

Langt ifra noe idiot!

Lenke til kommentar
Vel, slik idioti så slår man tilbake ja. Blir man slått så har man nok som oftest en liten mekanisme som sier slå tilbake.

Den bibel-tingen at man ikke skal slå men snu det andre kinnet til er oppskrytt.

I det nye testamentet står det "du skal vende det andre kinnet til", men i det gamle stor det "øye for øye, tann for tann"

:innocent: Så hva skal jeg velge? :devil:

Lenke til kommentar
er det ingen av dere som har vært i slosskamper, som dere vil dele med oss? :p  :thumbup:

Mener ikke å reklamere med dette, men på Kampforum.com kan du få mye svar fra erfarne slåsskjemper :yes:

Du kan også plukke opp noen tips som du kan øve inn dersom du treffer drittsekker slik som han som slo til kameraten din. Å heve seg over drittsekkene er bare tull. En skal ikke vende det andre kinnet til, men slå dobbelt så hardt igjen! Å sparke eller slå i ballene, knærne, hals, øyne og andre sensitive treffpunkter er ikke feigt. Så lenge du vinner slåsskampen så er det det eneste som teller. :thumbup:

Endret av Outsider
Lenke til kommentar
Å heve seg over drittsekkene er bare tull. En skal ikke vende det andre kinnet til, men slå dobbelt så hardt igjen! Å sparke eller slå i ballene, knærne, hals, øyne og andre sensitive treffpunkter er ikke feigt. Så lenge du vinner slåsskampen så er det det eneste som teller. :thumbup:

Lurt å risikere livet sitt på idiotiske ting som kan skje på byen en kveld.

Koselig å "vinne" en slosskamp på uærlig vis og deretter bli drept av den usabile vennen til fyren.

Lenke til kommentar
er det ingen av dere som har vært i slosskamper, som dere vil dele med oss? :p:thumbup:

Havna i masseslagsmål på nyttårsaften som var... en kar som mente at kompisen min hadde tatt plassen hans i sofa'n,og skulle lage bråk ut av det... helt latterlig...så når kompisen min reiser seg,så dytter han kompisen min,og så er det litt knuffing frem og tilbake før han slår til kompisen min...

Kompisen min slår tilbake og karen seiler i gulvet.. vi står bak å ser på,da kommer det 4-5 andre folk og hopper på kameraten min..og da blei det helt kaos... vi var vel 10-12 stykker som dreiv å sloss..husker ikke nøyaktig hvor mange,der slo og sparka folk alt dem hadde...helt sinnsykt... jeg fikk meg ett par på trynet,men fikk langa ut noen slag...også tar en kamerat av meg en sånn plast stol,og klinker ned en kar.....han blødde som en gris....og da slutta det...så stakk vi :p

Har vært borti værre slåsskamper før,som da kompisen min blei slått ned med en champagne flaske... fikk den først i kjeften...slo ut 6 av tenna hans...så fikk han den i bakhuet... 8 cm langt kutt... når jeg skilte håret på huet hans,så spruta det bokstaveligtalt ut blod...værste jeg har sett....

Lenke til kommentar
Å heve seg over drittsekkene er bare tull. En skal ikke vende det andre kinnet til, men slå dobbelt så hardt igjen!  Å sparke eller slå i ballene, knærne, hals, øyne og andre sensitive treffpunkter er ikke feigt. Så lenge du vinner slåsskampen så er det det eneste som teller.  :thumbup:

Lurt å risikere livet sitt på idiotiske ting som kan skje på byen en kveld.

Koselig å "vinne" en slosskamp på uærlig vis og deretter bli drept av den usabile vennen til fyren.

Uhm...slåsskamper gjelder ikke å slåss ærlig/uærlig. Uansett, når du kommer i slåsskamp og virkelig hater motstanderen så blir det ganske vanskelig å slåss "macgyver"-style. Sier ikke at du skal slåss over en plass i sofaen på en fest, men dersom du blir nødt til å slåss en gang, uansett grunn, så kommer du sannsynligvis til å tape dersom du skal slåss på en fancy og edel måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...