Gå til innhold

Skal man slå igjen?

espinos

Anbefalte innlegg

Aldri vært i noen ordentilge slosskamper egentlig. Holder meg unna

dro på med en "du er ikke akkurat noe fruktfat sjøl" når det var en som slengte dritt men.

Han gikk bare videre heldigvis. Er ikke noe fan av slosskamper..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vel kanskje prøvd å slå tilbake. Kommer an på situasjonen. Men, hadde jeg kommet opp i situasjonen som trådstarter sier, hadde jeg ikke tvilt. Hadde plantet knyttenevene i skallen på han. Hvis han bare forsatte å monge seg, hadde jeg prøvd å drite han ut.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig må en slå igjen, helst først om man ser det vil ende i bråk.

Nei, det er pysete.

Jeg syns ikke man skal ta igjen, hvis du vet hvem fyren er så ta en tur ned på politikammeret neste dag og anmeld ham.

Antageligvis den eneste måten sånne drittsekker lærer.

Faktisk måtte det hele 10 minutter med plaging, dytting, spenning og kjeftbruk til før jeg har hevnet meg, det har skjedd en gang og jeg bommet på ham.

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar
Selvfølgelig må en slå igjen, helst først om man ser det vil ende i bråk.

Nei, det er pysete.

Jeg syns ikke man skal ta igjen, hvis du vet hvem fyren er så ta en tur ned på politikammeret neste dag og anmeld ham.

Antageligvis den eneste måten sånne drittsekker lærer.

Faktisk måtte det hele 10 minutter med plaging, dytting, spenning og kjeftbruk til før jeg har hevnet meg, det har skjedd en gang og jeg bommet på ham.

Er ikke sånn at jeg oppsøker bråk eller noe, men kan ta ett eksempel som skjedde ett par år tilbake:

Kameraten min og jeg var på vei til shell for kjøp av fyllepølse etter å ha vært på en pub. vi var på vei under en undergang og plutselig hørte vi en person litt lengre bak som skrek "jævla homser" Vi ga faen og forsatte å gå mot matstasjonen, men han ga seg ikke og gikk etter oss og kalte oss feige osv for at vi ikke sa noe tilbake. Så stoppet vi og ba han å stoppe å følge etter oss. karen tok da kameraten min og dyttet han i bakken..

Tror den naturligste reaksjonen for de aller fleste hadde vært å hjelpe til, iallefall det jeg gjorde. slang av meg jakka og ga han en uppercut rett i haka så han svimte av.. kunne jo ikke blitt stående å sett på at han sparket kameraten min som lå nede eller evt kom etter meg.. Dette jeg mente med å slå først egentlig.

Lenke til kommentar

Selvforsvar sier nå jeg.. Blir du angrepet, så ta tilbake, helt til du føler deg trygg. Da kan du enten:

- Prate situasjonen i box

- Få hjelp av andre

- Stikke til et trygt sted

- Kute som en stukken hest

- Uskadlig gjøre han/henne slik at han/henne ikke er noen trussel noe mer. Som feks bare holde han/henne ned i bakken.

Det synes jeg.

Lenke til kommentar

er jeg den eneste som har så pinglete venner at de aldrig i verden hadde hjulpet meg i en slåsskamp? de hadde mest sannsynlig løpt hjem til sin mor og spilt the sims eller no sånt :roll:

jævla sveklinger hele jengen ;)

edit:

altså jeg mener ikke at de er svekliger fordi de ikke liker å sloss, men at de er svekliger fordi de ikke hjelper en kamerat når han trenger hjelp.

jeg har jo hjulpet de mange ganger! :mad:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
er jeg den eneste som har så pinglete venner at de aldrig i verden hadde hjulpet meg i en slåsskamp? de hadde mest sannsynlig løpt hjem til sin mor og spilt the sims eller no sånt :roll:

jævla sveklinger hele jengen ;)

:!:

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri i verden turt å svare frekt eller slå tilbake.

Man kan aldri vite hva personen som slår driver på med.

Er et par på treninga som har blitt utsatt for sånt på byen, farlige greier, de dreper jo nesten folka med ett slag...

Å ikke slå tilbake viser genial overlegenhet, og jeg ville da sett på personen som slå som en temmelig stor taper...

Lenke til kommentar
Hei, tenkte å lage en tråd der folk kan si hva de mener med såkalte ”returslag”

Jeg mener ta dette eksempelet: Jeg var i byen med noen kompiser, så kommer en fyr opp fra ingenting å sier til en av kompisene mine; ”du var stygg!” kompisen min ler og svarer; ” Du er ikke så vakker du heller.” det resulterer i at kompisen min får et knytteneveslag godt plantet i trynet :ohmy: … Han rister så vidt på hodet, å returnerer et nokså fint slag tilbake på fyren.

Fyren snubler, tørker blodet fra munnen og stikker. :)

Uavhengig av lov og rett, hva mener dere om slike situasjoner, skal man slå igjen, eller skal man la vær?

Da skal man slå igjen så hardt og så lenge, at fyren ikkje røyser seg på 14 dager.

Lenke til kommentar

Jeg hadde garantert slått tilbake hadde det vært en jente. Hadde det vært en liten pinglegutt hadde jeg kanskje også slått tilbake. Hadde jeg hatt en kompis bak meg så hadde jeg forventet at han slo tilbake for meg hvis det var en fyr som var litt for stor for meg.

Lenke til kommentar

Om jeg hadde blitt provosert nok, hadde jeg sikkert slått tilbake. Nå skal det sies at jeg aldri har vært i slåsskamp. Er snill som et lam, tilogmed på fylla. Men alle har et bristepunkt, uansett hvem det er. Blir mann provosert nok, så slår mann. Det er ren refleks.

Lenke til kommentar
Vel, slik idioti så slår man tilbake ja. Blir man slått så har man nok som oftest en liten mekanisme som sier slå tilbake.

Den bibel-tingen at man ikke skal slå men snu det andre kinnet til er oppskrytt.

Du har noen velformulerte setninger som får meg til å le.

Du burde blitt forfatter :p

Lenke til kommentar
Da skal man slå igjen så hardt og så lenge, at fyren ikkje røyser seg på 14 dager.

Det er da det er så kjipt å finne ut at personen du slo hadde 10 år mer erfaring med Muay Thai en deg selv og knuste hele ansiktet og knærne dine...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...