Abe_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 altså, kommer du i en situasjon du blir nødt til og bruke vold gjør det, men på en "mild" måte gjerne slå han tilbake, men prøv heller og legge personen i bakken til han gir seg, det gjør de fleste når du er ner ved og knekke armen hans;) men det er bare min mening da=) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ville nokk instinktivt prøvd og snakket meg ut av situasjonen , men er jeg på byen med promille er saken litt annerledes ,og har jeg venner med så taper jeg i vertfall ikke , men har enda ikke vært i slåskamp , men faen så nert noen ganger , holt på og hoppe på en ikke norsk sist jeg var ute , ha lagde sikklig bråk , men klarte og tøyle meg nå er jeg en svak satan med stor kjæft , så jeg bruker prøve og prate meg ut av situasjoner , og har aldrig fått julig , og har heller aldrig løpt unna Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kast dem opp i luften slik at dem faller ned og slår seg selv. Personlig er jeg for mer kroppskontakt hvis jeg slåss. Ned i bakken med dem, legg deg oppå dem og vri et eller annet rundt til det sier klikk, evnt. klem luften ut av ham. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke så tilbake. Legg personen i bakken, dvs foreta en sivil arrestasjon. Slår du tilbake så kan du ikke benytte paragrafen om nødverge. LarsP innser at han ikke husker så mye fra ordensvaktkurset. :--P Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Var foresten i slosskamp idag Sitter hær med kald klut i pannen og har grusomt vondt i hodet Men det endte bra, heldigvis Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Selvfølgelig må en slå igjen, helst først om man ser det vil ende i bråk. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vel, slik idioti så slår man tilbake ja. Blir man slått så har man nok som oftest en liten mekanisme som sier slå tilbake.Den bibel-tingen at man ikke skal slå men snu det andre kinnet til er oppskrytt. Det står vel også at man skal gi det titolvte tilbake... Altså; jeg hadde gitt 10slag Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg har alltid statset fullt på prate meg ut av slike situasjoner, og det ser ut til å virke bra så langt. Tror neppe jeg ville klart meg særlig bra i en knyttneveutveksling uansett. Heldigvis har jeg ikke blitt utsatt for blind vold, slik espinos beskriver i den første posten, men jeg er av den oppfatning at det alltid er bedre å ikke slå. Vold løser som kjent IKKE noen verdens ting. Det man derimot kan gjøre er å stryke denne sinte pubgjesten forsiktig på magen, stakkaren trenger sikkert bare kjærlighet og omsorg. Folk som har det bra, pleier jo som regel ikke å føle behov for å slå andre. Blomst blomst! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Hm, jeg har aldri vært oppe i den situasjonen at noen har slått meg. Noen som jeg er glad for.. For min armstyrke/slå-teknikk er ikke noe å skyte av. MEN hvis ei jente, vel å merke, hadde slått meg på noen måte hadde hun nok fått en rett venstre tilbake. Ikke det at jeg vet helt hva en "rett venstre" er, men det høres bra ut Hvis derimot en gutt hadde slått meg, hadde jeg falt sammen på bakken i gråt, for så å slå eller bitchslappe han da han, forhåpentligvis, bøyer seg ned for å si unnskyld eller trøste meg. Endret 14. mai 2005 av Eline Lenke til kommentar
paroa Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 MEN hvis ei jente, vel å merke, hadde slått meg på noen måte hadde hun nok fått en rett venstre tilbake. Ikke det at jeg vet helt hva en "rett venstre" er, men det høres bra ut Rett høyre er vel bedre vist du er sterkest i høyre armen... Last ned noen filmer av bas rutten; det er instruksjons videor på streetfighting ol. der lærer du hvordan du slår ut en fjott når han prøver å voldta deg...ikke at det gjelder meg (håper jeg) du lærer mye annet itresangt der for envær liten nerd (nesten da...) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvis en på min størrelse (pluss/minus) utfører blind vold hadde tatt igjen så godt jeg kunne. Vanligvis tar jeg ikke igjen, men det kommer selvfølgelig an på situasjonen. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det smarteste ville vel vært å ikke å slå tilbake, men jeg veit at jeg ikke alltid har så stor kontroll på meg selv Men det kommer vel an på situsjonen, og jeg hadde ikke slått tilbake hvis jeg ikke greide det Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg har ingen problemer med og la være å slå... Jeg er faktsik sur på meg selv for at jeg ikke bare kan kline til han provoserende fyren og bli ferdig med han, jeg veit jeg kan.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Jeg hadde ikke bare slått EN gang for å si det sånn... jeg hadde knust personen. lett å være eplekjekk på forumet her men veldig få har ballene til det når dem havner i en slik situasjon! personlig så hadde jeg tatt et balltree og knust hodet på personen slik at hjernemassen hadde **** S P R U T E T ***** ut! Etter det hadde jeg stumpet røyken min i hans tomme skalle! DA hadde damene digget meg og DA hadde jeg fått respekt. ..er jeg tøff nå?.. Nei......men du var jævla morsom OT: Han var jo sammen med et par kamerater å? To kunne jo holdt han, så kunne de bare dælja løs på ham VOLD løser MANGE problemer Endret 15. mai 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 det skulle stått i loven. Hevn er lov (med visse begrensninger). Om man vil ta hevn er opp til personen det gjelder.... Jeg er ikke noen kamp-løve selv, men viser gjerne at nok er nok, ikke sant Gopher? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Satanismens 5. bud: 5: Hevn i stedet for å vende det andre kinnet til Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Satanismens 5. bud: 5: Hevn i stedet for å vende det andre kinnet til Og det seier vel sitt om satanismen. Har aldri vert i ein slik situasjon sjølv så er ikkje godt å sei kva eg hadde gjort. Kan nok hende at når ein først er oppe i situasjonen sjølv slår tilbake, men eg ville nok helst prøvd å besine meg så lenge han ikkje gikk til noko meir angrep. Det å ydmyke han med ord må vera ein mykje bedre og meir tilfredstilene metode å bli kvitt problemet. Lenke til kommentar
above Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Var foresten i slosskamp idag Sitter hær med kald klut i pannen og har grusomt vondt i hodet Men det endte bra, heldigvis Hvordan skjedde dette da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det å ydmyke han med ord må vera ein mykje bedre og meir tilfredstilene metode å bli kvitt problemet. Enig med deg der. Det føles jo mye bedre, men hvis man går litt for langt her så kan jo de(n) andre personen(e) bli enda mer irritert. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Var foresten i slosskamp idag Sitter hær med kald klut i pannen og har grusomt vondt i hodet Men det endte bra, heldigvis Hvordan skjedde dette da? stod å ventet på bussen, så var d en fyr som slengte med leppen og sa " se den stygge homoen der da.." seg spurte hva han sa til meg, så sa han d igjen, så dyttet jeg til han, så spente han meg i magen.. så slo jeg han i ansiktet og i bakhodet, så kom to av vennene hannes, han ene slo meg ned, men jeg klarte heldigvis å løpe vekk, 5 sek senere kom en ølflaske sigene igjennom luften og traff en meter fra meg, mens jeg hørte bak meg.. "jævla pyse! dårlig forklart, men dere skjønner sammenhengen Endret 16. mai 2005 av espinos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå