Gå til innhold

Skal man slå igjen?

espinos

Anbefalte innlegg

altså, kommer du i en situasjon du blir nødt til og bruke vold gjør det, men på en "mild" måte gjerne slå han tilbake, men prøv heller og legge personen i bakken til han gir seg, det gjør de fleste når du er ner ved og knekke armen hans;)

men det er bare min mening da=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville nokk instinktivt prøvd og snakket meg ut av situasjonen , men er jeg på byen med promille er saken litt annerledes ;) ,og har jeg venner med så taper jeg i vertfall ikke , men har enda ikke vært i slåskamp , men faen så nert noen ganger , holt på og hoppe på en ikke norsk sist jeg var ute , ha lagde sikklig bråk , men klarte og tøyle meg :D

nå er jeg en svak satan med stor kjæft , så jeg bruker prøve og prate meg ut av situasjoner , og har aldrig fått julig , og har heller aldrig løpt unna

Lenke til kommentar
Vel, slik idioti så slår man tilbake ja. Blir man slått så har man nok som oftest en liten mekanisme som sier slå tilbake.

Den bibel-tingen at man ikke skal slå men snu det andre kinnet til er oppskrytt.

Det står vel også at man skal gi det titolvte tilbake... Altså; jeg hadde gitt 10slag :p

Lenke til kommentar

Jeg har alltid statset fullt på prate meg ut av slike situasjoner, og det ser ut til å virke bra så langt. Tror neppe jeg ville klart meg særlig bra i en knyttneveutveksling uansett. Heldigvis har jeg ikke blitt utsatt for blind vold, slik espinos beskriver i den første posten, men jeg er av den oppfatning at det alltid er bedre å ikke slå. Vold løser som kjent IKKE noen verdens ting.

Det man derimot kan gjøre er å stryke denne sinte pubgjesten forsiktig på magen, stakkaren trenger sikkert bare kjærlighet og omsorg. Folk som har det bra, pleier jo som regel ikke å føle behov for å slå andre.

Blomst blomst!

Lenke til kommentar

Hm, jeg har aldri vært oppe i den situasjonen at noen har slått meg. Noen som jeg er glad for.. For min armstyrke/slå-teknikk er ikke noe å skyte av.

MEN hvis ei jente, vel å merke, hadde slått meg på noen måte hadde hun nok fått en rett venstre tilbake. Ikke det at jeg vet helt hva en "rett venstre" er, men det høres bra ut ;)

Hvis derimot en gutt hadde slått meg, hadde jeg falt sammen på bakken i gråt, for så å slå eller bitchslappe han da han, forhåpentligvis, bøyer seg ned for å si unnskyld eller trøste meg.

Endret av Eline
Lenke til kommentar
MEN hvis ei jente, vel å merke, hadde slått meg på noen måte hadde hun nok fått en rett venstre tilbake. Ikke det at jeg vet helt hva en "rett venstre" er, men det høres bra ut ;)

Rett høyre er vel bedre vist du er sterkest i høyre armen... Last ned noen filmer av bas rutten; det er instruksjons videor på streetfighting ol. :p der lærer du hvordan du slår ut en fjott når han prøver å voldta deg...ikke at det gjelder meg (håper jeg) du lærer mye annet itresangt der for envær liten nerd (nesten da...)

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke bare slått EN gang for å si det sånn... jeg hadde knust personen.

lett å være eplekjekk på forumet her men veldig få har ballene til det når dem havner i en slik situasjon!

personlig så hadde jeg tatt et balltree og knust hodet på personen slik at hjernemassen hadde **** S P R U T E T ***** ut! Etter det hadde jeg stumpet røyken min i hans tomme skalle! DA hadde damene digget meg og DA hadde jeg fått respekt.

..er jeg tøff nå?.. :nei:

Nei......men du var jævla morsom :D

OT: Han var jo sammen med et par kamerater å? To kunne jo holdt han, så kunne de bare dælja løs på ham :innocent:

VOLD løser MANGE problemer :whistle:

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

det skulle stått i loven. Hevn er lov (med visse begrensninger).

Om man vil ta hevn er opp til personen det gjelder....

Jeg er ikke noen kamp-løve selv, men viser gjerne at nok er nok, ikke sant Gopher?

Lenke til kommentar
Satanismens 5. bud:

5: Hevn i stedet for å vende det andre kinnet til

Og det seier vel sitt om satanismen.

Har aldri vert i ein slik situasjon sjølv så er ikkje godt å sei kva eg hadde gjort.

Kan nok hende at når ein først er oppe i situasjonen sjølv slår tilbake, men eg ville nok helst prøvd å besine meg så lenge han ikkje gikk til noko meir angrep. Det å ydmyke han med ord må vera ein mykje bedre og meir tilfredstilene metode å bli kvitt problemet.

Lenke til kommentar
Var foresten i slosskamp idag :hrm:

Sitter hær med kald klut i pannen og har grusomt vondt i hodet :(

Men det endte bra, heldigvis :)

Hvordan skjedde dette da?

stod å ventet på bussen, så var d en fyr som slengte med leppen og sa " se den stygge homoen der da.." seg spurte hva han sa til meg, så sa han d igjen, så dyttet jeg til han, så spente han meg i magen.. så slo jeg han i ansiktet og i bakhodet, så kom to av vennene hannes, han ene slo meg ned, men jeg klarte heldigvis å løpe vekk, 5 sek senere kom en ølflaske sigene igjennom luften og traff en meter fra meg, mens jeg hørte bak meg.. "jævla pyse! :p

dårlig forklart, men dere skjønner sammenhengen ;)

Endret av espinos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...