GolfBag Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg hadde ikke bare slått EN gang for å si det sånn... jeg hadde knust personen. lett å være eplekjekk på forumet her men veldig få har ballene til det når dem havner i en slik situasjon! personlig så hadde jeg tatt et balltree og knust hodet på personen slik at hjernemassen hadde **** S P R U T E T ***** ut! Etter det hadde jeg stumpet røyken min i hans tomme skalle! DA hadde damene digget meg og DA hadde jeg fått respekt. ..er jeg tøff nå?.. Det handler ikke om å være tøff... det hadde vært min naturlige reaksjon. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 enten hadde jeg blitt sint å banket han, eller så hadde jeg sagt idiot, dyttet på han å gått, kommer veldig an på hvor full, hvem han var og hvor mange som var med han, hadde kanskje bare gått også... eller hvis jeg hadde vært i skikkelig dårlig humør, hadde jeg ringt rundt, samlet folk og virkelig fått han banket Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Unngå videre vold så langt det overhodet er mulig. Vold burde bare brukes i ekstreme nødsituasjoner, der andre utveier ikke er mulig. Om noen har startet, er ikke dèt en unnskyldning for å fortsette dumskapen. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Å slå tilbake er et instinkt som alle pattedyr har, også mennesker. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Har vært i nesten samme sitvasjon før selv, jeg slo hardt tilbake, så kom det fler folk av han, han ene traff meg i armen med ett slag jeg dukket på det neste, men endte opp med et tydelig skoavtrykk i trynet... klarte heldigvis å løpe vekk..(var redd som faen ) Lenke til kommentar
fneder Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det kommer helt an på situasjonen (les: Hvor stor vekommende er). Man braker ikke løs på en som er dobbelt så stor som en selv og løfter 150kg i benk (vonde minner). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Alt kommer ann på situasjonen. Er han på hjemmebane (tyrker med 5 tyrkere rundt han) så tar du slaget, ser dumt på han og går rolig vekk. Er det derimot 1 mot 1 så klinker man tilbake. Finnes ikke no bedre enn å se en Philip-wannabekødd som deiser i bakken. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jeg hadde slått tilbake. ikke for å være tøff, men fordi det er det som virker mest naturlig for meg. angriper noen meg, gir jeg dem ikke gleden av å se meg løpe vekk med halen mellom bena! Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kick their asses! Med mindre det er en av de litt big-size torpedoene Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 kommer jo helt ann på karen som slår deg da... jeg mener,jeg hadde ikke slått tilbake hvis jeg så at karen var grise svær,da veit du jo at du får juling..men hvis det er enn sånn wollah kid,så hadde jeg vel bare knekt nesa på han... Vel, jeg har sett en liten kid på 13 - 14 år slått en på 18 rett i bakken på første slag, sikker på hva som skjuler seg i en liten kropp kan man aldri være.. Han på 14 var vel rundt 170 høy, 18 åringen var vel rundt 185 - 188. Passe flaut vil jeg si... On-topic: Jeg hadde slått tilbake, det er vel kanskje pga. Jeg kan endel selvforsvar, så noen slag kunne man vel alltids klart å blokkere. jo jo,men hvor ofte skjer det da?? helt seriøst,enten så har jo den kidden fått inn ett jævla heldig slag,eller så er han 18 åringen ei pyse.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 lett å være eplekjekk på forumet her men veldig få har ballene til det når dem havner i en slik situasjon! personlig så hadde jeg tatt et balltree og knust hodet på personen slik at hjernemassen hadde **** S P R U T E T ***** ut! Etter det hadde jeg stumpet røyken min i hans tomme skalle! DA hadde damene digget meg og DA hadde jeg fått respekt. Hehe. Veldig bra. Det er sant som du skriver, det er lett å være eplekjekk når man ikke står med begge beina oppi situasjonen. Personlig har jeg aldri vært i nærheten av et slagsmål siden jeg var 10 år eller deromkring, og tror egentlig ikke vold er løsningen på noen problemer. Men om jeg mener det etter å ha fått et uprovosert slag i et valgfritt sted, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 eller hvis jeg hadde vært i skikkelig dårlig humør, hadde jeg ringt rundt, samlet folk og virkelig fått han banket Æsj, værste jeg vet det der, klarer du ikke å ta han så klarer du det ikke, du samler ikke en gjeng uansett om karen gir deg et dask og sier du er stygg, da går du hjem og trener, blir stor, vokser litt, så kan du kanskje ta han Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Å slå tilbake er vel ganske greit, men hvor lurt det er er jeg ikke så sikker på. Det er stor forskjell på styrken til en person som slår for å slå, og en som er jævla sint fordi du knakk nesa hans. Da foreslår jeg heller at du og kompisen får fyren ned i bakken og holder ham til han roer seg ned. Og hvis han eventuelt vil ha mer da får du bare satse på at det første slaget ditt er hardt nok til at han ikke rekker et andre. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 eller hvis jeg hadde vært i skikkelig dårlig humør, hadde jeg ringt rundt, samlet folk og virkelig fått han banket Æsj, værste jeg vet det der, klarer du ikke å ta han så klarer du det ikke, du samler ikke en gjeng uansett om karen gir deg et dask og sier du er stygg, da går du hjem og trener, blir stor, vokser litt, så kan du kanskje ta han kunne ikke vært mer enig. Er så dritt lei den gjeng mentaliteten folk har nå til dags... hvor har det blitt av de gode gamle slåss kampene?? den tia der det var 1 mot 1,og hvis en av dem gikk i bakken,så var det over...da hopper ikke den andre personen på han og sparker han 8 ganger i trynet... nei, å hente folk viser egentlig bare at du er en pussy Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Selv om en person løfter 150kg så betyr ikke det nødvendigvis at han slår hardt. Er mye teknikk og sånt inne i bildet. Jeg har aldri vært i en slåsskamp så jeg tviler for at jeg hadde slått tilbake. For det første så er jeg svak + at jeg er for snill til å havne i slåsskamp Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Selv om en person løfter 150kg så betyr ikke det nødvendigvis at han slår hardt. Er mye teknikk og sånt inne i bildet. Jeg har aldri vært i en slåsskamp så jeg tviler for at jeg hadde slått tilbake. For det første så er jeg svak + at jeg er for snill til å havne i slåsskamp er du så pass sterk, så har det ikke mye med teknikk å gjøre. Har du litt svaker Muskel bygning, har det mye mer med teknikk å beregning å gjøre... ( snakker av erfaring ) Endret 13. mai 2005 av espinos Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 eller hvis jeg hadde vært i skikkelig dårlig humør, hadde jeg ringt rundt, samlet folk og virkelig fått han banket veit du hvor grusomt patetisk det er? klarer du ikke å ta igjen på en skikklig måte alene, skal du holde deg unna. du skal ikke ringe rundt å få med deg mange for å angripe en. det er feigt og patetisk! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Folk som må ha med andre for å banke noen er toppen av feighetstreet. Hvis du ikke klarer å ta noen alene, la vær din pingle. Hvis noen slår meg, sier det bare meg at han vil banke meg, i en slik situasjon blir det bokstavligtalt han eller meg. Selvfølgelig foretrekker jeg at jeg går vekk fra det med bare et par blåmerker, og han med et par brukne ben, enn motsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå