espinos Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Hei, tenkte å lage en tråd der folk kan si hva de mener med såkalte ”returslag” Jeg mener ta dette eksempelet: Jeg var i byen med noen kompiser, så kommer en fyr opp fra ingenting å sier til en av kompisene mine; ”du var stygg!” kompisen min ler og svarer; ” Du er ikke så vakker du heller.” det resulterer i at kompisen min får et knytteneveslag godt plantet i trynet … Han rister så vidt på hodet, å returnerer et nokså fint slag tilbake på fyren. Fyren snubler, tørker blodet fra munnen og stikker. Uavhengig av lov og rett, hva mener dere om slike situasjoner, skal man slå igjen, eller skal man la vær? Endret 12. mai 2005 av espinos Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Bitchslappe vedkommende! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vel, slik idioti så slår man tilbake ja. Blir man slått så har man nok som oftest en liten mekanisme som sier slå tilbake. Den bibel-tingen at man ikke skal slå men snu det andre kinnet til er oppskrytt. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg syns man må slå tilbake vis noen slår deg, det sier seg jo slev da Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 blir man slått skal man slå tilbake, uten tvil. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vel, slik idioti så slår man tilbake ja. Blir man slått så har man nok som oftest en liten mekanisme som sier slå tilbake.Den bibel-tingen at man ikke skal slå men snu det andre kinnet til er oppskrytt. Det er da man drar frem førsteutgaven.. det gamle testamentet... Der står det :øye for øye, tann for tann... hehe Enig at hvis man blir utsatt for uprovosert vold så reagerer man nok spontant. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Blir du usaklig slått - slå 2 ganger tilbake Hvis vedkommede ikke gir opp - Fortsett å slå til vedkommede angrer seg og ikke prøver på noe lignende igjen! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vel, slik idioti så slår man tilbake ja. Blir man slått så har man nok som oftest en liten mekanisme som sier slå tilbake.Den bibel-tingen at man ikke skal slå men snu det andre kinnet til er oppskrytt. Bedre at man slår tilbake enn at man får et slag på det andre kinnet og for å si det sånn. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kommer helt ann på situasjonen... Man kan risikere å få skikkelig juling... Når det gjelder slikt er jeg for metoden som scenen i uno hvor morten og han sønnen møter david da han er ute å kjøper is.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg hadde heller prøvd å drite han ut ved å ta en:"ehhh..o-o-o-o-oke-e-e-e-ey...". Da føler man seg ikke spes lur :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har et spørsmål: Hva godt kommer du ut av at man slår tilbake? Personlig så vil eg si at man demonstrerer en sterk selvkontrol hvis en ikke slår tilbake. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har et spørsmål: Hva godt kommer du ut av at man slår tilbake? Personlig så vil eg si at man demonstrerer en sterk selvkontrol hvis en ikke slår tilbake. Personlig tilfredstillelse og så fins det jenter som fortsatt har igjen litt av urinstinktet vårt og liker gutter som kan forsvare seg selv/familien... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Joda, stemmer jo det. Men som Bogan sier, kommer ann på sitasjonen... man kan jo få et slag tilbake(som er mye sterkere enn det første). "An eye for an eye will bake the whole world blind" Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det med siste slag=ære er jævla barnslig... Og det er den sterkeste som bare står å ser dumt på han som slår. Men selv hadde jeg nok i rent sinne slått tilbake, uten om å vite om det er det beste... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 kommer jo helt ann på karen som slår deg da... jeg mener,jeg hadde ikke slått tilbake hvis jeg så at karen var grise svær,da veit du jo at du får juling..men hvis det er enn sånn wollah kid,så hadde jeg vel bare knekt nesa på han... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) kommer jo helt ann på karen som slår deg da... jeg mener,jeg hadde ikke slått tilbake hvis jeg så at karen var grise svær,da veit du jo at du får juling..men hvis det er enn sånn wollah kid,så hadde jeg vel bare knekt nesa på han... Vel, jeg har sett en liten kid på 13 - 14 år slått en på 18 rett i bakken på første slag, sikker på hva som skjuler seg i en liten kropp kan man aldri være.. Han på 14 var vel rundt 170 høy, 18 åringen var vel rundt 185 - 188. Passe flaut vil jeg si... On-topic: Jeg hadde slått tilbake, det er vel kanskje pga. Jeg kan endel selvforsvar, så noen slag kunne man vel alltids klart å blokkere. Endret 13. mai 2005 av christer-R Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg hadde ikke bare slått EN gang for å si det sånn... jeg hadde knust personen. (bortsett fra hvis jeg hadde vært så full at jeg hadde vurdert oddsene til å være på hans side, da hadde jeg nok holdt meg unna) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Den bibel-tingen at man ikke skal slå men snu det andre kinnet til er oppskrytt. Tror ikke de som skrev det der hadde vært ute for drittsekker før. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Slå tilbake sier nå jeg, spesielt i slike tilfeller. Noen må før eller senere gi fyren som slo først en lærepenge, slik at ikke andre trenger å gjennomgå akkurat det samme. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Jeg hadde ikke bare slått EN gang for å si det sånn... jeg hadde knust personen. lett å være eplekjekk på forumet her men veldig få har ballene til det når dem havner i en slik situasjon! personlig så hadde jeg tatt et balltree og knust hodet på personen slik at hjernemassen hadde **** S P R U T E T ***** ut! Etter det hadde jeg stumpet røyken min i hans tomme skalle! DA hadde damene digget meg og DA hadde jeg fått respekt. ..er jeg tøff nå?.. Endret 13. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå