Gå til innhold

Pop-up's

HKRoed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:

SpritHansi skrev (2002-07-13 11:52):

Hei!

Hvorfor skjer det at det skvetter opp slike pop-upper når jeg surfer? Jeg har innstalert Pop-up Stopper Companion. Har de funnet en måte å unngå disse programmene, eller er det bare Pop-up Stopper som ikke henger helt med?

Har du satt på "aggressiv pop-up control"
Lenke til kommentar

Hmmm... er det vanlige pop-ups eller er det slike som er generert på din egen maskin? Det jeg prøver å si er; Last ned ad-aware. Helt sikkert noe spyware som ligger å lurer!

Annet alternativ er jo å bruke andre nettlesere.

Ii opera og mozilla kan du slå av muligheten for pop-ups!

Lenke til kommentar

Benytt Opera som nettleser istedet!

Her kan man legge inn i innstillinger at man ikke ønsker sprettoppvinduer. Hvis man trenger "pop-up" for bank o.l. er det bare et par tastetrykk for å tilbakestille slik at sprettoppvinduer tillates.

Lenke til kommentar

Opera håndterer dette veldig bra, men jeg kunne tenkt meg en "Always accept popups from this site"-funksjon. Så kan jeg si hvilke sites som har lov til å vise popups, og så blokkerer den alle andre. Noen som jobber i Opera som ser dette? :^)

Quote:

Den 2002-07-16 09:25, gnistr skrev:

Benytt Opera som nettleser istedet!

Her kan man legge inn i innstillinger at man ikke ønsker sprettoppvinduer. Hvis man trenger "pop-up" for bank o.l. er det bare et par tastetrykk for å tilbakestille slik at sprettoppvinduer tillates.

Lenke til kommentar

Bruk penger. Kjøp AdSubtract Pro fra adsubtract.com. Du kan selvfølgelig laste ned en lightversjon gratis for testing. Jeg undersøkte både det ene og det andre plus flere til, og fant bare dette som var bra på alle områder.

Bør si at i tillegg til popups stopper det cookies, reklamebannere, animasjoner, autoforwards, bakgrunnmusikk, referrers, java, javascript. Alt dette kan du hver for seg enkelt slå av og på med avkrysningsbokser. Og du kan legge inn filter på de domenenavn som du vil tillate å slippe igjennom mer for, f.eks. nettbanken din.

Det eneste negativet er at dette programmet, som 98% av alle reklamestoppere, kjører over en proxy. Et ikkeproxy alternativ er Filtergate fra adfilter.co.uk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...