bjartis Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Er det noen som har noen som vet om noen gode sommerlåter. Gjerne techno. Trenger litt musikk til lange, late sommerdager i båten;) Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvorfor har du laget to helt identiske tråder? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dutch Force - Deadline Antiloop - Believe Ayla - Kosmonova DJ Tiësto - Just Be (Montana mix) Shaun Baker & Marc van Linden - Sex on the streets Chemistry - We are one! Armin van Buuren & Dj Tiësto - Eternity Infected Mushroom - Converting Vegetarians Infected Mushroom - Hush Mail Ja, et par ikke så alt for tunge låter. Når du skriver techno gjetter jeg på at du egentlig mener trance (kanskje også dance). Her er hvertfall et lite utvalg. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Last ned "The stokes - Reptilia". Det er ikke techno men den er fet BTW: Skal vi kjøre i morgen eller? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Siden det var techno du var på utkikk etter ville vel kanskje en remix av Postgirobygget - En Solskinnsdag vært perfekt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Noe som er langt fra techno, men som er PERKFEKT sommermusikk: Popium! Alle de 3 albumene deres er geniale sommer-album Endret 12. mai 2005 av OML Lenke til kommentar
bjartis Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Dutch Force - DeadlineAntiloop - Believe Ayla - Kosmonova DJ Tiësto - Just Be (Montana mix) Shaun Baker & Marc van Linden - Sex on the streets Chemistry - We are one! Armin van Buuren & Dj Tiësto - Eternity Infected Mushroom - Converting Vegetarians Infected Mushroom - Hush Mail Ja, et par ikke så alt for tunge låter. Når du skriver techno gjetter jeg på at du egentlig mener trance (kanskje også dance). Her er hvertfall et lite utvalg. Var vel egentlig det jeg mente ja.. Men takk for tipsenen, alle sammen Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Mark Otten - Mushroom Therapy (Armin Van Buuren Remix) Sven Vath - Barbarella (Deep Dish Mix) Whirlpool - Under the Sun (Scott Bond & Solar Stone Remix) 3 knallåter! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Skjønner ikke hvordan techno og lignende kan fungerere på en båt, men: DJ Espen A - Skyline Ca den eneste jeg kommer på i farta, men her har du en annen gladsang: Carbon Leaf - Shine Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 du sa gjerne techno,men jeg gir deg fortsatt en god sommer låt innenfor hip-hop : Promoe-these walls dont lie Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 The Underdog Project - Saturday The Underdog Project - Summerjam Disse vekker sommerfølelsen i meg hvertfall Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Postgirobygget - Idyll Riktignok ingen trance-sang, men som en sommerlåt er den fenomenal. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Til lange sommerdagar i båten kjem du ikkje utanom Pstogirobygget - Idyll Postgirobygget - En Solskinnsdag 2 klassikere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Forresten: ALT av Ayumi Hamasaki ;D JAPAN <3 Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Her er noen knall låter! MUST HAVE. The Diso Boys - I came for you Vinylshakerz - One night in Bangkok ERic Prydz - Fading like a flower Dette er sanger som kommer til å få deg til å danse sommeren igjennom!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå