Hydrolift Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Når kommer denne til norske web-shopper? Merk, dette er 1GB (FLASH) utgaven. Er Sennheiser MX500 vesentlig bedre enn std. plugger? (nei, jeg har ikke lyst på koss porta pro) er det plug & play eller må jeg installere drivere? iRiver H10 Endret 12. mai 2005 av Hydrolift Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 1GB + Flash høyrest dyrt ut. Forresten strider emnefeltet med forumets retningslinjer, og om du vil behalde denne tråden anbefaler eg at du endrer til det tråden handler om og ikkje bruker store bokstavar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 headsettet er bra, spilleren ser smooth ut. Iriver er omtrent de eneste som har ogg støtte. mer kan jeg dessverre ikke si noe om. Men er vel mulig å få tak i noe fra utlandet..? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) IMO er iRiver de beste på design, bare elsker designen deres... De kan bestilles fra utlandet tror jeg, prøv på www.google.com Og BTW: Skift navn på tråden slik at den har minimum 3 ord... Edit: OMG! 60 timer batteri... Denne spilleren koster nok litt ja , men hvis du har råd er dette en meget bra mp3-spiller. Endret 13. mai 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå