entonic Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 som topic sier har noen erfaring med sovida.no? har tenkt å kjøpe headset der. kom med dine erfaringer Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) kanskje du burde gå får efast? dem har jo gratis frakt:p Men isåfall http://www.efast.no .... Endret 14. mai 2005 av TeAmlAmPerz Lenke til kommentar
fredster Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jo det kan man trygt si at jeg har, men det blir nok ikke en nøytral uttalelse så jeg lar det derfor være med følgende: Sovida har vært åpen i 6 mnd. og har kun fått 2 registrerte klager (feil produkt mottatt og en pakke som posten mistet) !! Det må da være en form for rekord (eller dårlig logging av klagene.... ). Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ser ut til å vere ein seriøs aktør då det er ELFA som står bak det. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 så da tror dere at jeg ikke for noen problemer ved kjøp hos dem? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 så da tror dere at jeg ikke for noen problemer ved kjøp hos dem? Korrekt. Elfa er svært seriøse. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 i og med at det er livstid garanti på koss portapro, kan jeg da bare gå til spaceworld eller noe sånt og bytte dem hvis de blir ødelagt eller må jeg sende dem inn til butikken? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 i og med at det er livstid garanti på koss portapro, kan jeg da bare gå til spaceworld eller noe sånt og bytte dem hvis de blir ødelagt eller må jeg sende dem inn til butikken? livstidsgaranti betyr at Koss ordner dersom noe går galt. Hvorfor skal du gå til en butikk du ikke har kjøpt varen for å bytte den? Selvfølgelig må du tilbake til selger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå