Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Alltid like gøy å le av de teite pop-upsene. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er ikke pop-ups som plager meg mest, men de utrolig irriterende blinkende reklamebannerne i rødt og grønt, ol. Det er utrolig mange sider som bruker disse bannerne. Er det andre her som hater disse bannerne? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sier bare en ting: Firefox med AdBlock. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sier bare en ting:Firefox med AdBlock. Den blokkerer jo fortsatt ikke bannere, da! Ikke min versjon i hvert fall! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sier bare en ting:Firefox med AdBlock. har ikke helt skjønt det med AdBlock. Firefox blokkerer jo annonser uansett, men de som slepper gjennom kommer AdBlock-merket på, og jeg blokker de. Men neste gang jeg er på siden er annonsen tilbake. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 mamma og pappa ringte en gang, kom til et reisebyrå i USA, hørtes veldig troverdig ut før de skulle ha oss til og betale penger og oppgi kontoinformasjon Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg fikk en pop-up der det stod at jeg hadde vunnet 1101€ reise til bahamas. Og samme dag fikk jeg en lik pop-up, jeg tror dette er noe reisebyråene holder på med... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis du går inn på ebaumsworld siden med IE får du et popup vindu som er midt på siden, og hvis du skal trykke X opp i høyrehjørnet så kommer du uansett inn på siden + at noen ganger når jeg scroller meg vilt vekk fra den så følger den etter meg! jævlig artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå