Fl@meboy Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Trenger du rim gå og kjøp prim :/ Heia Brimi! Han går på Rimi Sove i låve Endret 17. mai 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Slim rimer på fin nei.. slim og fin rimer ikke Lille ole stygg som pokker Store jens han ansikt "rocker" Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 folk på forum lagde rim, sku tro de hadde sniffet lim. Kan tenkes de ruser seg på godt humør, men sjangsen for det er veldig skjør Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 den søte smaken brer seg utover tungen.. og nedover i halsen.. vekker en idre lyst.. gjør meg avhengig! har lyst på mer.. smaken er unik ingen har klart og kopiere denne! og smilien gir flasken et extra godt preg! cola er tingen når etter en hard natt på fylla ! bare et cola dikt jeg skrev her om degn da jeg kjedet mej! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Vi ødelegger ryktet til menneskeheten Hvordan havnet vi her? Med og uten klær. I vår fødte drakt var vi renest. Se på oss nå, konkurerer om hvem som er penest. Vi var en gang ubetydlige. Nå er vi bare usynlige. Grønn mann, rød mann. Vi er alle bare støv i brann. Etterlatt Servelatt Ingen ting har noe å si lenger. Det er akkurat det vi trenger. tenk på det folkens... TENK på det! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Å gud, SteffyBoy har ødelagt meg med sine perversiteter. Jeg trudde tråden handlet om dine best utførte rimjobs. Endret 29. mai 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det satt ei kjerring støgg som julingTastet vilt med kåte menn Alle drømte de om p****g Takk Bill Gates for msn. HAHA! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Slim rimer på fin nei.. slim og fin rimer ikke Lille ole stygg som pokker Store jens han ansikt "rocker" Jo. Det rimer.. Vokalrim.. Ting trenger ikek å rime over konsonanter, så lenge vokalene faller likt med likt trykk.. Bare hør på diverse sanger og dikt så skjønner du det.. **Edit: ble alt for klisje.. men for å holde det ontopic.. Avansert riming? Lover dere, kun en klarer det Lær dere å rime over mer enn kun en stavelse Endret 29. mai 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 fuck 4 a buck.. I got a blue pickup truck En klassiker. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Laget denne i Engelsk timen: Peace is good -War is not so good Love is great -The warriors are late I am cool -You are not I use AK -You got shoot The bombs are back -Your face is black Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Tenkte jeg kunne bruke denne tråden til å skryte vilt og uhemmet av lillebroren min. Han blir 16 år i år og har allerede fått utgitt to dikt på engelsk. Når du leser dikta hans så blir du vel ikke overrasket av at jeg forteller at han er metal-fan... Dikt 1: "Sword in My Hand" See me stand, With sword in my hand, A moment I wait for, Surrounded by men who are hard core, They wait for my command, To conquer some land, That was taken from us, Long ago. The moment is here, The moment all our opponents fear, I lead the attack, Like a cat chases a rat, We play with them, Until the end, Then we slaughter them, And no one will remain. Ever again. dikt 2: "Fight Until the End" For my true friends On top of a hill we stand, Looking out over or land. As we look at a plain, It suddenly starts to rain. Enemies starts to appear, Alas, it was one of my greatest fears. We unsheathed our swords, So we can fight back the hordes. As we've done many times before. It's a hard fight, And we fight until the night. But they withdraw at nightfall, And many we have sent to the eternal hall. We would rather die, Instead of in the shadows lie. Dishonored by defeat, Given up in the battle heat. No, we will never surrender, We will fight until the end. Endret 30. mai 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Da eg var liten, og lite visste. Eg sto og runka bak bjørnekviste. No er eg større og bettre veit. Eg gjeng (?) i fjøset og tek ei geit Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hadde mora mi vært mora di, hadde mora di vært mora di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå