Fl@meboy Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Her kan du komme med forslag om hva du vil ha på forumet. Jeg vil selv kunne ha smilyer i emnefelt eks: Hvordan fikse feil på hovedkort Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 du kan legge en smiley i emne feltet... men ikke i slik du ønsker [] [Hvordan fikse feil på hovedkort] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Og kva er problemet med å bruke spørsmålsteikn? Det er mulig å bruke smiley i emnefeltet, riktignok ikkje i sjølve teksten, men takke gud for det..sjå for deg følgande emnefelt: "Trenger HJELP " "CS er best " Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Ja, men det kunne jo vært begrenset antall da feks: 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) En helt fryktelig ide, Fl@meboy! Men en funksjon jeg kunne ønske meg var det at brukernavn som ikke var blirtt brukt på 1 år ville automatisk bli slettet. Eller så er høyere oppetid på forumet en fin ting Endret 13. mai 2005 av clvn Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Hei og God Morgen til alle Dere der ute. Hva jeg kunne ønske i Forumet : 1. Slutt på SMS språk, det får man holde til seg på Mobiltelefonene. 2. Slutt på jeg har 66 666 Nkr til å bruke på PC, kan Dere hjelpe. Har sett mange tråder om akkurat det i det siste. Og 2-to uker ferie er for kort. 6 måneders utestegning på IP adresse. 3. Slutt eller Begrense mobbingen som forkommer, det er det alt for mye av. Husk at det ikke finnes dumme spørsmål, bare dumme svar. 4. Vi må bli flinkere til å lese igjennom våre poster for å kunne begrense feilskrevne ord og utrykk i postene. Slik at den oppvoksede generasjon kanskje kan forstå innholdet i postene. Og kanskje lære seg Norsk. 5. Dialekt er pent enkelte plasser, men når Dialekten "ikke" er Norsk lenger, da kan vi lure. 6. Bedre "headinger" om hva det spørs om. 7. Bedre tilbakemelding om forslagene som ble gitt i en tråd løste dette for Trådstarter. Og ikke minst en "løst" i slutten på tråden, i feltet til høyre eller i "headingen". 8. Utesteng alle som bidrar til høymobbefaktor og som gjennspeiler dette over flere poster, hiv vedkommende ut i minst 6 måneder. 9. La det være flere moderatorer ute for å sjekke hva som skjer på trådene. 10. Var det noen som skrev 4 000 000 innlegg, rydd opp i griseriet og se hvor mange seriøse poster det ble til slutt da. 11. Flere "voksne" brukere. Voksne er meget vanskelig å definere, men noe mindre av dette utpregede "fjortis" tale språket. 12. har flere på lager, men de kommer etterhvert. Siden min lille danse løve ble tatt ille opp, så var ikke det meningen å forsøke å være "overlegen", det var derfor den var i " ". Det var ment som gøy med alle danseløvene her inne. Straff på 6 måneder er en måte å få bukt med og ikke minst lære opp de som velger å skape seg et forum "som sitt". Det finnes mange gode folk her inne som bidrar med tid og krefter på å avhjelpe folk i punkt 2, derfor er det min mening. Vennlig Hilsen WB Endret 13. mai 2005 av Wild Berries Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 heh...Wild Berries... litt store krav da? Jeg er enig i at upassende og spam innlegg skal fjernes, og at forum atmosfæren renset litt, men 6 måneder? -Flere voksne brukere Du skjønner vel at sånt kan man ikke kontrollere? Dette er åpent forum, og individer i alle aldersgrupper kan registrere seg. (ja, det er vel en aldersgrense her tipper jeg, men er ikke helt sikker på hvor høy den er) Det er naturlig nok at unge mennesker ikke kan skrive "bra nok" eller "voksent". Noen av dem klarer det, noen av dem klarer det ikke. En kan ikke kreve "voksne" ting ut av unge individer. De er på vei i utviklingen, og de skal ha vår støtte. 12. Meget bra post dette, da jeg selv har lurt på hva som skjer her inne, mye dritt ? Veldig "voksent" skrevet. Om det skjer så mye dritt, har en individ valget mellom å bli eller gå over til et annet forum. Moderator-team og administrator-team har en oppgave i å "rydde" når det trengs. Men hvor mange er det, og hvor mange innlegg klarer dem å rydde? Jeg syns forøvrig at de gjør en god jobb, og faktisk ble bedre. Og siden det er helg og mange skal ut ikveld, sender med en som kan "vise" Dere litt Overlegenhet skaper irritasjon. Irritasjon skaper søppel poster, og flaming. Flaming skaper dårlig atmosfære. Dårlig atmosfære fører til dårlig forum. Ser noen poenget mitt her? Mine ønsker: - mulighet for å lage poll. Sånne poster som "hva burde jeg kjøpe? jeg er forvirret" kan lett se bedre ut med en poll, hvor folk kan avstemme hva som er beste løsningen i forhold til trådstarters ønsker eller krav. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det fins ALT for mange overlegne nerder som hevder at de kan alt om alt, og ler av andre når de sier noe de mener er feil, men så fins det heldigvis folk som kan alt om alt (nesten ivertfall ) som fks simen1. Folk bør være mer hyggelige og ikke legge seg så voldsomt opp i ordelingsfeil. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Vi har et helt eget forum for forumet, dette er forumet for tilbakemeldinger til Hardware.no. Ønsker man seg noe kan man lage en tråd om det, men jeg ønsker ikke en tråd for alle ønsker da det bare blir uoversiktelig etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg