Stig-Arne Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er ett kjent problem med flash kort.. blir tregere jo større de bli. Telefonen leste og skrev til 32 mb kortet vanvittig raskt.. mens med mitt 256 mb kort gikk det merkbart tregere. Så å si at det er tull.. nei takk du Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 er ett kjent problem med flash kort.. blir tregere jo større de bli. Telefonen leste og skrev til 32 mb kortet vanvittig raskt.. mens med mitt 256 mb kort gikk det merkbart tregere. Så å si at det er tull.. nei takk du Det er veldig merkelig, for min 6230 og 2 av kompisene mine sine 6230 fungerte nøyaktig på samme måte som med org minnekort. Har du nyeste software på tlf din? På den ene kompisen sin tlf virket ikke kortet før han oppgraderte software. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Det kan vel kanskje skyldes kortene som ble brukt - at de var trege? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Har en 6230i som jeg nettopp har dyttet inn et kjapt 256 mb Kingston minnekort. Når jeg skulle bestemme meg for korttypen så jeg på Komplett's nettsider at lese og skrive hastigheten varierte voldsomt på kortene. Tror du vil merke forskjellen mellom de forskjellige kortene ja. I mitt tilfelle fungerer det nye minnekortet like raskt eller kanskje enda raskere en det orignale 32 mb kortet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Du vil merke brukbar ytelsesforskjell på raske og trege kort ja. Det blir nesten som å sammenligne en gammel 4200 RPM 2,5" disk med en 15000 RPM SCSI-disk Telefonen har forresten ankommet, og det går som det griner med minnekortet. Nå irriterer jeg meg bare grønn over møkkaprogramvaren som fulgte med, som halvparten av gangene ikke finner mobilen, og aldri klarer å overføre et helt mp3-album gjennom musikk-klienten... Lenke til kommentar
-M- Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det er vel ikke så dumt å betale en hundrings ekstra for Kingston i stedet for TwinMos? Hører nemlig snakk om at sistnevnte ikke funker så bra i 6230i når vi kommer opp i 1GB-klassen... Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Samboeren bruker 1GB TwinMos kort i sin 6230i, funker 100%. Hun har brukt den aktivt både til mp3 og bilder i over 2 mnd. så jeg kan garantere at de virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå