Yonaz Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 asså det eror greine har jeg oxo men har ikke noe prob med pcen fra før ;P Lenke til kommentar
enema Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 nei, de errorgreiene har ingenting med saken å gjøre, det er antagelig fordi du har satt ned anti-aliasing og den andre og texture på low... vannet derimot er litt verre å hanskes med... Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Snakk med selger av kortet. Dette er helt tydelig en garanti sak. Det er ikke ventet at en forbruker skal kødde så mye for å få ett kort til å funke. Sorry, du blir nok uten skjermkort en liten stund, men gjør det beste ut av det, gå en tur eller no slikt, lykke til!!! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 for all del IKKE bytt skjermkort kjøler før du har bytta kortet... al modifisering vil bryte garanti! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvilket skjermkort er det snakk om ? (produsent) Hvis det er POV så kan jeg ha en løsning for problemt HVIS det er snakk om varme. Må ærlig talt si at det der ikke ser ut som artifacts(varme problemer) Lenke til kommentar
enema Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jeg tror openGLen din ikke virker... fant det ut på mitt... Lenke til kommentar
Grape Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Går på garantien, så får nytt tilsendt nå Lenke til kommentar
enema Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hva skal jeg gjøre med opengl? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) jeg tror openGLen din ikke virker... fant det ut på mitt... :!: Endret 14. mai 2005 av apwr Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ser ut som på et 6800 når man har åpna pipelines som er defekte. Nå skal vel alle funke på et 6600, så de kan vel være skadet (av varme f.eks) Tror det var lurt av deg å kjøre på garanti før modifikasjoner Er selv generelt skeptisk til grenseverdiene for temp Nvidia har satt på 6XXX-serien sin. Ikke engang militær elektronikk er godkjent for slike temperaturer. Over 100 C° vil tørke ut en kondensator før garantiperioden er over.... Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 nå trenger både far cry og half life 2 (source) at nyeste\oppdatering patch er innstallert for å fungere 100% med 6600gt.. patch 1.3 i far cry sitt tilfelle.. så at flere sitter med 6600gt og har rare farger i cs source er jo ikke akkurat så rart :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå