Gå til innhold

14 000,- ny bærbar til spill og skolearbeid.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ved tanke på at jeg skal bære den hele tdien trenger jeg en fin sekk, noensom har noe å annbefale? Gjerne ryggsekk, vikke ha no grell veske

Bruksområde? Prisklasse? Masse bra å velge i, men det er litt avhengig av bruk og pris. Skal du sykle så velg noe med regntrekk som kan tas av og vaskes, trenger du å drasse med deg mye bøker i tillegg er noen bedre enn andre, ønsker du å velge i magne farger, vil du ha noe sportslig eller diskret, osv...

 

Gode alternativer under 600 kroner: For den budsjettbevisste, for syklisten, den jobbvennlige.

Lenke til kommentar

Har du vurdert mpx kn1? Ser selv etter tilsvarende pc og vurderer denne.

 

Skjermen på kn1 er kun 1280*800 og den skal visst være litt myk i lokket, men ellers solid bygd.

 

Personlig liker jeg ikke utseende og byggekvaliteten på 1557-serien, og etter hva jeg har sett av tester er ikke 1559 noe bedre.

Lenke til kommentar

Jeg ser mange som spør om dette men ingen svar. Jeg har sett på 10 forskjellige tråder angående 1599 men framdeles ikke funnet noe ordentlig svar, så kan noen en gang for alle svare?

 

Hvordan er batterilevetiden og støynivået på 1559? (mtp nVidia 6600)

Lenke til kommentar
Sjekk denne lappisen da http://www.dagbladet.no/dinside/2005/05/19/432136.html

 

Litt over i pris, ca 15 lapper... men du verden for noen specs. Den kalles vel mest for mobil desktop... :!:

Elendige specs, spør du meg. Den har X600 skjermkort som er mye dårligere enn Go6600, og Pentium 4 er ikke noe spesielt å skryte av i bærbare.

Skal du ha en 17" er Dell i9300 mye bedre, den veier 3.6kg, har Pentium M og Go6800 som er et mye bedre skjermkort. :)

Lenke til kommentar
Veeel vel, er nv6600 bedre enn r9700 ?

Jeg har ikke noe problem å ha windows på den, men synes den var litt dyr,

iforhold til de andre, og hvis jeg skal han den 1559 til 12k får jeg med 60gb :(

jeg vil ha 80 gb. men men

Hva mener du med yter bedre i spill, nesten de samme specsa som en 1557 har

utenom radeon kortet er bytta ut

for de 2k du sparer kan du jo kjøpe en ekstern harddisk på 250 gb i hvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt 1557K, siden den koster 1.700 kr mindre enn 1557X Pro, som bare har 100 MHz svakere CPU, og ellers er de helt like i spesifikkasjoner (som jeg kan se).

 

Den 12-tommeren kan du nok bare glemme om du skal bruke PC-en til spill. Innebygget Intel-GPU går rett og slett ikke til spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...