Heia Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har ett litt merkelig problem med psu'en... Når jeg skal starte opp pc, så hender det at psu'n ikke starter, da må jeg ta ut strømpluggen (220V pluggen), og la den være ute en 15-20 sekunder, når jeg setter den i igjen, så starter den opp som normalt.. Er det noen el(ektronikk) guruer her som kan hjelpe, eller er det bare å skrote den..Det er forøvrig en Aopen psu.. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Søskenbarnet mitt hadde samme problem en gang, men det fikset seg selv etter en stund. Jeg trodde det kanskje var en kondensator som var problemet, men er ikke sikker. Kanskje noen andre har et bedre svar. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Skal ikke se bort i fra at det er en kondensator, men det er liten vits å begynne å knote inni en PSU, bedre å skrote den å kjøpe ny Lenke til kommentar
druss Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Er helt enig med CaZiO. Du bør kjøpe en ny PSU og du bør velge et bra merke, f.eks Tagen, Thermaltake eller Enermax. Forøvirg er det ved oppstart at maskinen drar mest strøm så det er mulig at PSU'en din har blitt sliten og ikke klarer å levere nok strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå