Sveini89 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei er ikke så god på detter her med strømforsynings greiene.. d jeg lurte på var: jeg har kjøpt nytt kabinett og jeg får da 4 vifter i datan + Hardisc, dvd-rom, floppy, skjermkort, tv-kort.. og HK for dette holder det vell med 300w?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hjelper ikke mye med den informasjonen du ga oss der Må nesten vite eksakt hva du får av utstyr. Modell osv. Hvis det er snakk om et high-end skjermkort vil ikke din strømforsyning holde. Gi oss mer detaljert informasjon Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 skjermkort: Nvidia GeForce FX 5700 256MB DDR (bruker 2skjermer på det) Prossesor: AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz OEM HK: Asus K8V SE Deluxe Socket 754 Ram: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512Mb Hardisc: Samsung spinpoint p80 160Gb S-ATA Cpu vifte: Thermaltake TR2 Dvd-Rom: NEC DvD-brenner IDE ND-2500a + 3vanlige vifter i kabinettet ..... Lenke til kommentar
druss Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det som er viktig er at du har en psu som levere god og jevn strtøm "truepower". Og det er like viktig å se på amper som watt.... Billige psu'er er alt for ustabile - det har jeg smertelig fått erfare selv. Jeg synes nok at du bør gå opp til 400W i hvertfall og velge en psu fra et anerkjent merke som f.eks Tagan, Enermax eller Thermaltake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå