LtdEdFred Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Heisann jeg spiller CounterStrike regelmessig, men nå begynner jeg å bli DRITT lei av å ha en ping på 180-250(det hender jo den holder seg under hundre,men det er sjelden). Jeg har Telenor Avidi 384kbps. har noen noen tweake tips? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 det spørs vel en del på serveren du spiller på. vi var 10 stykker å spilte cs på nette med 120 i ping vær! Lenke til kommentar
Partikkel Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Spiller CS regelmessig jeg også (for Norse) og jeg hadde i en periode forferdig høy ping reply, selv med 704/128. Jeg byttet fra Telenors tragiske software til RASPPPoE (som du forøvrig kan lese om i en tråd på forumet her). Det hjalp noe, men problemet lå i noden som jeg var koblet opp til. Den var overbelastet under peak time periods (i mangel på norsk oversettelse). Så sjekk i alle fall med Telenor om hvorvidt det er problemer med din node. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå