Innos Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har et 4.1 høytalersett, men bare front left og front right funker i winamp, Fant ingen plass det står noe der jeg kan velge dette i winamp. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 du må huske å sette instillingene dine til lydkortet å bruke alle høytalerne.. når jeg gjør det hos meg så funker alle automatisk i winamp Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 lurer i grunn på det samme, bare at jeg har logitec z5500 og creative Audigyls og lurer på åssen jeg får lyd i centeren i feks. wmp eller winamp(det må da være mulig å få musikk på centeren uten å bruke pro logic (som gir rævva lyd.) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Rart ingen kan dette, en så god media avspiller som winamp bør jo støtte dette ffs! Lenke til kommentar
wormy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) jeg bruker alle høyttalerene noen ganger.. bruk output plugins.. kan se om jeg finner.. vet ikke hvem som er bra, men en av disse burde funka fett; http://www.winamp.com/plugins/browse.php?s...pe=P&category=7 Endret 15. mai 2005 av wormy Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 humm.. når jeg brukte 5.1 sett på ett terratec lydkort så funka alle høytalerne helt fett uten att jeg gjorde noe spess.. det eneste jeg gjorde var å sette lydkortet til å bruke 5.1 funksjonen.. .. det eneste er att du må bruke direct sound drivern i winamp.. funker ikke med wave mapper... Lenke til kommentar
Djesligt Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Om man ikke vil bruke plug-ins (som forresten lagde problemer hos meg) er det en annen måte. Gå innp på Options -> Preferences og til Output. Velg Direct Sound og Configure. Så må man hake av for Hardware Accerleration. Da skal man få lyd i alle høytalere (funker på mitt 5.1 sett) Denne informasjon fikk jeg etter en samtale med Winamp sine supportfolk Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg bruker Gapless Output Plugin til Winamp. Funker glimmers... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 www.foobar2000.org med convert stereo to 4 channels! "nuff said" Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Djesligt redder dagen for min del Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg prøvde, primary sound driver, med og uten hardware accelerator og ac 97 elns med og uten. Ingen av dem funka, merkelig, funker i alt utenom winamp og spill som du ikke kan velge dette i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå