stabell Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei! Jeg har koblet sammen L1-broene på min XP2000, og det ser helt bra ut. Men når jeg går inn i bios får jeg muligheten til å sette bare opp til 15x multiplayer. Og hvis jeg velger 14x, går prosessoren med 667Mhz! Og 15x gir 733! Jeg må ned til 12.5x, og da viser den 1667. Hva har jeg gjort feil, er det flere broer som må kobles sammen? Håper på svar! Mvh, Tore Stabell Kulø MSI KT333, crucial DRAM Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Sansynligvis er noen av broene ikke kobles sammen. Pass på at du ikke har noe lim over koblingspunktene. Så hvitt jeg hveit så skal bare L1 punktene kobles sammen. Se opplåsningsgaiden på overklokking.no Den ligger i arkivet. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Originalbios går kanskje bare til XP2000+ Oppdater den Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Pass på at du ikke kobler i sammen de andre broene, dette kan resultere i svartsvidd cpu!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå