RattleBattle Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Når noen skriver Kode sli blir de helt blanke når jeg bruker firefox. Noen andre som opplever det her? EDIT: Glemte å si at jeg har reinstallert firefox og laget ny profil, resultatet blir det samme. Endret 12. mai 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kan du vise et screenshot? (ALT + Print Screen SysRq og <lim inn> i et bildeprogram) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Her: Endret 12. mai 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Merkelig problem... Jeg bruker Firefox og ser at det står Kode sli der. Har du hatt dette problemet lenge? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Siden 1.0.3 tenker jeg. Kan legge til at jeg bruker Linux-versjonen. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Siden 1.0.3 tenker jeg. Kan legge til at jeg bruker Linux-versjonen. Har du installert Firefox 1.04 for å se om det samme problemet oppstår i den? Link i signaturen min, som fører til siden der man kan laste ned Firefox versjoner med forskjellig språk og til flere os. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Det fungerte visst like dårlig med tidligere versjoner. Derimot da jeg kjørte firefox som bruker "root" så jeg code-taggene også i versjon 1.0.4. Det fungerer ikke med min vanlige bruker, merkelig siden jeg har slettet profilmappa og startet alt på nytt. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Hmm, nå er alt som det skal her. Slettet conifg-filene i hjemmeområdet (linux), nå er alt som det skulle være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå