TOO TRILL Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg skal kjøpe et nytt tastatur og jeg spiller en del. Jeg har sett på noen tastatur, men vet ikke helt hvilket jeg skal velge. Jeg har Razer Diamondback fra før av og jeg vil gjerne ha et tastatur som matcher. Disse har jeg sett på: Labtec Ultra Flat, 93kr Logitech UltraX, 216kr bZerk/Mist sort eller transparent (ikke den med bakgrunnsbelysning), 195kr Logitech Media keyboard, 190kr Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kjøp Logitech media keyboard! Har det selv, knappene er veldig behagelig å skrive på å det er bra til spilling. Det er også ganske billig og det er mange gode extra knapper + det tar seg godt ut Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Mente at jeg hadde lest at "Logitech media keyboard" takler ikke at du holder 2 (eller flere) knapper inne samtidig.. Hvis det faktsik stemmer, så er det et tastatur du bør holde deg unna. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg liker keytronic sitt media-tastatur til 155 kr hos komplettt Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Nå har jeg bestemt meg og jeg har tenkt til å kjøpe labtec ultra flat, siden det var billig og det hadde et meget flott design. Er det noen steder jeg kan skaffe det til en billig penge utenom de første linkene hos pirsguiden siden de ikke får det inn før 12.06 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tastaturet er en vesentlig in-enhet til PC-en. Jeg er ikke enig i at man skal slenge ordet "billig" på det. Man må kjøpe et tastatur man vil trives med. Noe av trivselen kan for eks. være at det er trådløst. En praktisk funksjon er at man kan bruke tre knapper (taster) samtidig. Kjøp et som du liker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Labtec Ultra Flat er nydelig, og fungerer helt fint! Shitbillig også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå