Gå til innhold

19 crt til gaming!

Hanrek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde kjøpt den hadde det ikke vært for at jeg enten må hente eller forskuddsbetaling, er jo ingen sikkerhet da. Tenk hvis de seder en sjokolade f.eks.

Hei,

35 kg med sjokolade var ikke så dårligt heller :thumbup:

Nah - JMdata har vert på banen lenge. Det hadde de nok ikke vert, hvis de på nogen måte var tvilsomme.

Har selv overveiet å utvide skjermparken med en brukt Eizo 21" CRT fra JMdata (når der kommer et bra tilbud).

PS. De sender over hele landet også!

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Er det den beste av dem i forhold til pris, eller er f.eks denne bedre? Den var jo drere ny, men skal jo brukes spilling, og hadde vært fint med nesten flatt bilderør. ER litt usikker, hvilken sikkerhet har jeg hvis de prøver å svindle meg? Kan jeg si det til qxl så ordner de opp, eller til noe annet.

Lenke til kommentar
Er det den beste av dem i forhold til pris, eller er f.eks denne bedre? Den var jo drere ny, men skal jo brukes spilling, og hadde vært fint med nesten flatt bilderør. ER litt usikker, hvilken sikkerhet har jeg hvis de prøver å svindle meg? Kan jeg si det til qxl så ordner de opp, eller til noe annet.

Se på historikken hans, 3 negative hendelser av 464. Fyren er trygg. Kjøp den hvis du vil ha den.

Lenke til kommentar

Ok, da skal jeg kjøpe den, i hvertfall en skjerm av dem, er det den som dere ville kjøpt? Den kosta jo bare 9000 ny kontra nokia skjermen som kosta 14000 ny, men den har dog ikke flatt bilderør. Jeg er veldig opptatt av fargene på skjermen, fikk en 19" crt med navn scott, den hadde 1280x1024 påp 75 hz, men skjermen var helt på tryne, den hadde ikke bra farger, og noen streker som gikk over hele skjermen, det var i bildet, ikke på glasset. Denne har vel gode fareger og bilde ikkesant?

Er litt usikker på om jeg skal ta den eller en av de andre, da det er umulig å få info om skjermene bortsett fra eizo. Og er den du sa først mye bedre, eller var det for du ikke så at den jeg vurderer var på tilbud til bare 749?

Btw hva koster frakten på et sånt monster?

edit: Sto et ingen vekt eller størrelse på kasser som passet skjermen, litt vanskelig å vite sånn ca da. Kan ikke gå på komplett.no for å sjekke hvor mye frakt de tar helelr, skal sikkert oppdatere noe.

Endret av hba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...