Halvorsen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Den laptopen var nice da. Når du venner deg til bøyd tastatur går det heilt greitt. So bøyd tastatur er bra,nesten ingen forskjell. Bedre mener nå jeg Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Den laptopen var nice da. Når du venner deg til bøyd tastatur går det heilt greitt. So bøyd tastatur er bra,nesten ingen forskjell. Bedre mener nå jeg Enig der! Er jo mye mer ergonomisk design på de tastaturene. Synes det er rart at ikke flere produsenter har gjort det samme jeg. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Den laptopen var nice da. Når du venner deg til bøyd tastatur går det heilt greitt. So bøyd tastatur er bra,nesten ingen forskjell. Bedre mener nå jeg Enig der! Er jo mye mer ergonomisk design på de tastaturene. Synes det er rart at ikke flere produsenter har gjort det samme jeg. Ja. Vanlige tastatur til eksterne maskiner startet jo for lenge siden med slike former Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Dem er jo mye mer bøyd enn 5% slik som på Ferrarien. Nok ot Lenke til kommentar
GungFu Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Litt synd at de har gått vekk fra det fete designet til de tidligere modellene, jeg personlig synes at de burde ha beholdt rød fargen i det minste.. Er det noen som vet om DVD enheten på denne nye modellen er vanskelig å gjøre sone fri slik de to foregående modellene virker å være nesten umulig å knekke ? Peer Lenke til kommentar
GungFu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Sånn helt konkret folkens - hva er det som gjør denne Acer Ferrari 4000 bedre enn forgjengeren Acer Ferrari 3400 ? Jeg kunne gjerne sett en liste som forteller kun hva som er forandret/forbedret ? Peer Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Litt synd at de har gått vekk fra det fete designet til de tidligere modellene, jeg personlig synes at de burde ha beholdt rød fargen i det minste.. Enig Er det noen som vet om DVD enheten på denne nye modellen er vanskelig å gjøre sone fri slik de to foregående modellene virker å være nesten umulig å knekke ? Såvidt jeg vet så bruker Acer fortsatt DVD-brennere fra Matsushita (Panasonic) og de aller fleste modellene deres har dette problemet. Sånn helt konkret folkens - hva er det som gjør denne Acer Ferrari 4000 bedre enn forgjengeren Acer Ferrari 3400 ? Jeg kunne gjerne sett en liste som forteller kun hva som er forandret/forbedret ? Det som jeg vet: - Kabinett av solid karbonfiber - Turion 64 prosessor med 1MB L2 cache og SSE3-støtte for bedre ytelse og PowerNow! C3 Deeper Sleep state-støtte for mindre strømforbruk - Mobility Radeon X700 128MB grafikk for bedre spillytelse - 15.4" WSXGA+ LCD skjerm med bedre konstrastforhold og innsynsvinkler - 100GB 5400RPM harddisk for bedre ytelse - 1GB minne for bedre ytelse - Dual Layer slot-in DVD-brenner - DVI-port - 5-i-1 kortleser som også tar XD-kort - Trådløs oppladbar Bluetooth optisk mini mus (!) Endret 29. mai 2005 av snorreh Lenke til kommentar
GungFu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Takker igjen Snorreh for et utmerket utfyllende svar Peer Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nye bilder. Ser lekker ut. http://notebookforums.com/showthread.php?t=85384 Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Lurer på hvorfor i all verden dem ikke putter i raskere hdd og en annen cpu, centrino 2 ghz eller no, batteri tiden suger jo max, med en centrino ville den økt yttligere Lenke til kommentar
MuD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Lurer på hvorfor i all verden dem ikke putter i raskere hdd og en annen cpu, centrino 2 ghz eller no, batteri tiden suger jo max, med en centrino ville den økt yttligere fordi hvis dei hiver i kjappere hdd og cpu blir det meir varme og meir støy! og det er ikkje så velkommen i ein bærbar pc Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 blir jo ikke mer varme av en centrino cpu, det er jo nettop det som er poenget med den arkitekturen(kald og yter bra Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Lurer på hvorfor i all verden dem ikke putter i raskere hdd og en annen cpu, centrino 2 ghz eller no, batteri tiden suger jo max, med en centrino ville den økt yttligere Hvordan kan du vite det? Ingen benchmarks av en bærbar med Turion64 er gitt ut enda. En Turion64 MT trekker 25w, kontra 27w på Pentium M (533 MHz FSB). Hvordan kan du si at cpuen ikke er kraftig nok? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Lurer på hvorfor i all verden dem ikke putter i raskere hdd og en annen cpu, centrino 2 ghz eller no, batteri tiden suger jo max, med en centrino ville den økt yttligere Som andre har sagt, en raskere harddisk vil gi mer varme. Når det gjelder cpu'en er jo bakgrunnen for Acer Ferrari'ene at Acer og/med AMD er samarbeidspartnere med Ferrari i F1-sammenheng; Det er Acer're med AMD cpu'er som brukes til setup av onboard kjørecomputere og til å hente ut løpsinfo oppfanget under kjøring. Lenke til kommentar
VikingS6 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som kjenner til om Ferrari 4000 kommer med FW400 eller FW800 (Firewire2) ?? Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Uansett hvor mye bra stash de putter i denne blir det som McLaren fan ALDRI I VERDEN aktuelt å engang tenke på å kjøpe den Specsene ser ikke halvgale ut. Mener å ha lest at den vil få dobbeltkjerne cpu(etterhvert) også. Lenke til kommentar
VikingS6 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Da har jeg bestilt min Ferrari 4000 Så får man bare håpe at leverandøren klarer å levere til opplyst dato...... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Da har jeg bestilt min Ferrari 4000 Så får man bare håpe at leverandøren klarer å levere til opplyst dato...... Leverandør, pris og opplyst dato? Lenke til kommentar
VikingS6 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Leverandør, pris og opplyst dato? mpx, 19.775,- (m/WinXP Pro), 28.06.2005 Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 mpx, 19.775,- (m/WinXP Pro), 28.06.2005 Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå