Gå til innhold

Lei av CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er lei av at chattingen på CS(:S) blir så ensformig, med "JEG er i hvert fall ikke homofobisk"-holdinger og nicks, "lol"-kommentarer, og "plant din IDIOT!"-kommentarer til de som ikke plantet bomba.

 

Det som er gøy er å bli bedre, samt at det er kjempegøy de gangene jeg RULER. I forigårs så ble jeg mosa i runde etter runde, og i går begynte jeg igjen å knele når jeg skulle skyte (jada: LOL, jeg glemte å knele i forigårs OMFG for en noob), og da gikk det veldig bra. Bra = gøy. Dårlig = litt gøy.

 

Mao: jeg er enda ikke lei av CS.

Lenke til kommentar
Nja, begynner å bli litt lei, fordi jeg bare spiller public. Har ikke giddet å finne klan, for jeg spiller ikke såå mye. Men er mye gøyere i klan enn å bare spille pub.

Har du hørt om mix? ;)

Gå på #pcw og #clanmatch @ quakenet! Der finner du helt sikkert noen å spille mix med!

Jaja, hørt om #mixing også, men der blir det som oftest bare whinig og folk som leaver og tull. Mix er heller ikke så gøy som å spille i klan, der kjenner du folka litt i hvert fall.

Lenke til kommentar
Jeg blir aldri lei siden jeg bruke wallhack. (både på CS og CSS)  :w00t:  :devil:

det er gjerne noe du ikke skryter av at du gjør da men....

 

 

OT: CS 1.6 er/blir jeg nok aldri lei

CS:S blir jeg nok aldri lei, siden jeg ikke gidder å spille det..

Endret av jokkakim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...