straightchip Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har laget en film med filmkameraet mitt. Med kameraet følgte det med et videoredigeringsprogram, men hvordan skal jeg få til å se den filmen med et annet program enn videored. programmet? Det er en PDS fil... Må jeg bruke et sånn DVD RIP program? Jeg skulle sendt filmen på epost eller brent på dvd... Vet ikke om dette er den rette plassen å sette denne, men jeg fant ikke noen annen plass som var bedre.... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kan du ikke lagre filmen som noe annet filformat i redigeringsprogrammet? mpg eller avi? Lenke til kommentar
straightchip Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Det går ikke... Når jeg skal lagre den så er det bare e5t valg... og det er PDS.. Lenke til kommentar
straightchip Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Det går ikke... Når jeg skal lagre den så er det bare et valg... og det er PDS.. Lenke til kommentar
straightchip Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Nå klarte jeg det. At jeg ikke tenkte på å bruke hjelp funksjonen å søke..... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Når du trykker lagre, kan du ikke dra ned, få flere alternativer, der det står *.PDS file? Edit: Hehe, bra du fant det ut da Endret 12. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå